Gå till innehåll

Genvägar


Rice

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej!

Jag har ett problem med mina genvägar. När jag ska ta bort genvägarna kommer ett felmeddelande upp; "Genvägen finns inte längre i C:\Användare\Riceburna\Skrivbord. Verifiera objektets plats och försök igen" (detta var bara ett exempel på en av genvägarna). Jag har försökt hitta genvägen genom att leta efter den i Skrivbord i dator och söka efter den, men den finns inte?! Gå jag då tillbaks till skrivbordet finns genvägarna fortfarande kvar och jag kan inte ta bort dom. En av mina genvägar är en genväg till min hårddisk (C:) och vill inte ha genvägen längre efter att jag bytat namn på hårddisken, men nu kan jag inte ta bort den genvägen heller!!!!! :angry: Betyder detta att jag aldrig kommer kunna ta bort genvägarna eller? :o:(

Jag hittade inte några trådar om samma problem på hemsidan, bara med att genvägar försvinner, men jag har inte haft det problemet, därför bestämmde jag mig för att lägga upp en ny tråd.

Hoppas att det finns ett svar på detta så att jag vet hur jag ska få bort genvägarna från skrivbordet och kanske andra kan ta hjälp av denna tråd som har samma problem...

Tack i förväg till allt och alla! :D:PB):)

Redigerad av Rice
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...