Gå till innehåll

Front pages


Bosse48

Recommended Posts

Jag antar att du menar hemsideverktyget Microsoft FrontPage 2002. Kan inte svara på om det funkar i Windows 7 eller ej men vill nog avråda från att använda det oavsett vilket. FrontPage var inte ens på sin tid särskilt bra och att då använda det när det är 8 år gammalt verkar väldigt dumt. Det finns modernare WYSIWYG verktyg som är både gratis och säkerligen bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att du menar hemsideverktyget Microsoft FrontPage 2002. Kan inte svara på om det funkar i Windows 7 eller ej men vill nog avråda från att använda det oavsett vilket. FrontPage var inte ens på sin tid särskilt bra och att då använda det när det är 8 år gammalt verkar väldigt dumt. Det finns modernare WYSIWYG verktyg som är både gratis och säkerligen bättre.

Det fins säkert program som är bättre men jag har varken tid eller lust att börja om och trassla med ett nytt program när jag begriper mig på FP2002.

Det duger gott år mig och min simpla hemsida.

Så frågan kvarstår är det någon som vet om programet fungerar med window7?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag antar att du idag använder programmet på XP?

I så fall, använd Windows 7 Upgrade Advisor för att ta reda på om det kommer att fungera i Win7.

(Personligen hyser jag ingen fruktan, det kommer att fungera. Annars kan du ju alltid köra det virtuellt (Virtual PC/Virtual Box.))

/G

Redigerad av odenxt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...