ulph Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Har lånat hem en extern hård disk för stunden, men jag blir inge klok på den för stunden. Datorn hittar enheten, intallerar den och allt verkar funka, men när jag kollar under "Den här datorn", då finns inte enheten där. Så hjälp mig någon, måste få detta att fungera snabbare än snart. //Ulph Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Hej Gå till hemsidan för disken och klicka på "support". Brukar stå allt där. EDIT eller http://www.justfuckinggoogleit.com 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulph Posted January 19, 2006 Author Share Posted January 19, 2006 HejGå till hemsidan för disken och klicka på "support". Brukar stå allt där. 8) Mjo, men där dyker nästa problem up, har inte en blekaste aning vilka tillverkarna är eller vad hårddisken heter. :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Hej Måste väl finnas någon märkplåt på skrället. "S" "EU" märkt osv modellnummer etc mm 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulph Posted January 19, 2006 Author Share Posted January 19, 2006 HejMåste väl finnas någon märkplåt på skrället. "S" "EU" märkt osv modellnummer etc mm 8) Det enda som finns, det är CE märkningen, och så en otydlig lapp med texten "made in china" Det känns smått hopplöst detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulph Posted January 20, 2006 Author Share Posted January 20, 2006 Men det måste finnas något och göra åt skiten, urk på burk!! Om det inte vore bror min´s så skulle den sitta fast på väggen nu. Finns det någon som vet om det finns något idiotsäkert vis att köra om något eller nå krims så det kanske funkar då? Är verkligen desperat nu. :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Hej Det mest idiotsäkra sättet är att hitta senaste drivrutinen på hemsidan för "burken". 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Hej Testa och köra "Everst", även om inte den syns i windows kanske den syns där... Ps. din brorsa borde väl veta...det är ju hans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts