nologic Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Jag har ett problem med drivrutinerna eller hårdvaran. Jag loggar in på Windows sen helt plötsligt försvinner bilden jag har uppdaterat med dem senaste drivrutinerna. 8O men ändå någon som kan svara mig på den frågan. -.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Hej Hämta DriverCleaner och rensa ut alla ATI drivrutiner, starta om datorn. Nu kommer ditt kort att köras på vga divrutiner (standard), om det inte fungerar nu, har du kortfel... Om det fungerar gå till http://www.omegadrivers.net och hämta drivrutiner till ATI Radeon / ws2k Xp drivrutin. De passar till ditt kort, installera och starta om. Fungerar det inte nu har du någon form av konflikt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nologic Posted January 21, 2006 Author Share Posted January 21, 2006 okej ska göra det men kan säga att allt fungerar okej med VGA.. har kollat så det inte är konflikter men men ska testa det senare.. annars får ja återkomma igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts