Gå till innehåll

Flera ISO-filer på en DVD?


PCGuiden

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Filerna i sig, går ju att spara som vilken data som helst. Det är ju utrymmet som bestämmer mängden data. Däremot att bränna en ISO som image=avbild av något program eller operativsystem, går nog bara att göra på en CD/DVD i taget.

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var är det i ISO filerna?

Är det vanliga datafiler så montera ISO filerna och kompilera ihop till en ny ISO fil (så länge den får plats på skivan).

Hur gör jag det finns det någon guide någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör jag det finns det någon guide någonstans

Skall du kunna starta dom olika avbilderna... vad den nu är för något, så måste du packa upp .iso-filerna, mappa alltihop och tillverka någon form av meny som hänvisar till dom olika objektens startfiler. Oavsett om det är film eller installationsavbilder så kan du aldrig få det att fungera genom att bara slå samman avbilderna till en enda. Be mig nu bara inte att förklara hur.... du får leta program som tilverkar dvd-menyer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag inser nu att tråden är löst för jag får ladda in dom på en CD-RW och ladda in i programmet och sedan bränna nästa och ladda in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...