Kerstin2 Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 (edited) Hej! Jag lägger mina säkerhetsuppdateringar på en extern hårddisk. Nu har jag upptäckt att det fattas 130 gb på denna hårddisk. Det är alltså utrymme som i "egenskaper" beskrivs som använt trots att jag inte använder det. Tidigare använde jag en annan extern disk för säkerhetsuppdateringar. Jag har tagit bort dom därifrån men fortfarande fattas även där ca 80 gb. Har någon annan noterat samma problem? Edited May 16, 2010 by Kerstin2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Hej, vilka säkerhetsuppdateringar? Backup av Windows eller Windows Update? Förklara närmare! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kerstin2 Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Hej, vilka säkerhetsuppdateringar? Backup av Windows eller Windows Update? Förklara närmare! Mvh Mats H Förlåt, säkerhetskopieringar menade jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Hej, hur många backuper av ditt system har du tagit? Använder du ngn scheduler, t.ex att programmet skall ta backup 1ggr/vecka? Har du bränt ut system recoveryskivor? Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts