Gå till innehåll

Var är spelvärlden på väg?


arnada

Recommended Posts

Nått spel jag ser fram emot så är det Diablo III, nån som vet när Blizzard ska släppa det?

Sägs de ska släppas i år 2010... Men man kan aldrig vara riktigt säker! Diablo fan? Har du testat Titan Quest och dess expansion ? Man kan lätt döda lite tid med några polare och kanske D3 släpps när du är klar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som kör Trackmania på PC? Ett grymt trevligt proffsig spel med underbara spelkäsnla.. som t.o.m är gratis.

Efter att ha läst ditt inlägg tyckte jag det kunde vara värt att testa. Det är ju beroendeframkallande så det stänker om det. Jag och sonen är helt fast... ruskigt kul, rekommenderas varmt!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig Manneman, jag har fastnat i det 2 gånger (gratisversionen). Man jagar de där hundradelarna som saknas på de olika banorna till förbannelse, går inte att sluta förrän man lyckats. :) Men tyvärr har jag tyckt det blev lite enformigt och har slutat spela det igen efter bara ett par dagar båda gångerna.

Angående Diablo 3 så finns det ett spel som heter Torchlight också som påminner lite om Diablo serien, dvs något enformig hack and slash. Ganska snyggt och välgjort dock utan multiplayer mode. Men det är ganska billigt så det kan vara en stunds tidsfördriv för Diablofans som inte klarar väntan på 3'an. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nått spel jag ser fram emot så är det Diablo III, nån som vet när Blizzard ska släppa det?

Diablo 3 kommer nog ta ett tag. Det jag gillar med Blizzard är att dom väntar och gör ett perfekt spel.

Nu är jag rädd för att Diablo 3 kommer bli för lätt för oss Hardcore Gamers. Diablo ska vara svårt och det ska ta lång tid!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Diablo 3 kommer nog ta ett tag. Det jag gillar med Blizzard är att dom väntar och gör ett perfekt spel.

Nu är jag rädd för att Diablo 3 kommer bli för lätt för oss Hardcore Gamers. Diablo ska vara svårt och det ska ta lång tid!

:rolleyes:

Absolut, spel ska inte gå för snabbt och köra ut eller vara för lätta blir inte lika kul då. Man ska kämpa lite grann när man spelar ochså :)

Redigerad av Rim_Frost
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Sägs de ska släppas i år 2010... Men man kan aldrig vara riktigt säker! Diablo fan? Har du testat Titan Quest och dess expansion ? Man kan lätt döda lite tid med några polare och kanske D3 släpps när du är klar ;)

Det går rykten att Diablo III kan dröja till 2011.

Väntar annars med spänning på det också.

Redigerad av Adnerzzon
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jens.p

Efter att ha läst ditt inlägg tyckte jag det kunde vara värt att testa. Det är ju beroendeframkallande så det stänker om det. Jag och sonen är helt fast... ruskigt kul, rekommenderas varmt!

// Manneman

Men bra jobbat.. träna nu.. kör så ventilerna låter som popcorn.

Köp dej även en pad, en till pojken också, mobba han gärna om du lyckas spöa han :D

Vi är tre här hemma som leker, rena kriget.. hehe.

Sen joinar ni de svenska online-servrarna. börja med en som heter "Easy".

På servrarna är det stadium-banor som gäller, dvs asfalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa,, tycker att det har blivit en jäkla massa videoklipp på de senaste spelen.

Visserligen kan det var facinerande..

Ska man sitta och vänta på "när De har snackat klart".. :D

Ganska kul när man har köpt och installerat ett spel på 8gb osså hittar man en RIP på nån rysk skum sida med samma spel utan filmer på ca 4gb... Det tar sjukt mycket utrymmer de här filmerna och ibland så känns de väl lite överdrivet... Låt mig spela istället, vill ja se film så köper jag en film :D aja det kan väl vara både bra och dåligt med filmer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...