carjoh Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Hej! Fick idag mail om guiden ovan. Blev glad över att det var en sådan guide som alla kan följa..... Jag gör som där står: nytt verktygsfält, Kopiera och klistra in länken : % AppData% \ Microsoft \ Internet Explorer \ Quick Launch. Men när jag gör det får jag meddelandet att mappnamnet är ogiltigt. Vad gör jag för fel? Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Skriv "%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" (inkl fnuttar, det funkar för mig), inga mellanslag vid \ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 det är väldigt mycket mellanslag i den där raden... försök med denna i stället! %appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 (edited) Hej Prova med den här istället, %userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Var noga med mellanslag. Hm, e-son var lite snabbare. Edited May 21, 2010 by singlemalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carjoh Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 (edited) Ja inte vet jag riktigt vad skillnaden är, men det är i och för sig sent en fredagkväll, och det har varit en ansträngande vecka, men nu fungerar det! Kopierade länken, singelmalt, och nu fungerar det. TACK ! Problemet löst! Mvh Edited May 21, 2010 by carjoh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts