PCGuiden Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Gå in på denna sidan http://www.tourdevarmland.com/. Till höger finns som det är nu en RSSknapp, den vill jag ha utbytt till engelska flaggan knappen hur gör man det... vet inte riktigt hur jag skall gå till väga någon som vet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Enklast måste väl vara att helt enkelt ta bort RSS-widgeten från sidopanelen och sedan dra upp språk-widgeten till den platsen, så den hamnar överst... om det nu är så du vill ha det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 JO visst är det så men det är så att det finns ingen widget där det står att den skall finnas så man måste väl in i koden och rota vad jag förstår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Tittar du verkligen på rätt ställe? I panelen... Utseende/Widgets... i höger kolumn ligger dom aktiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Jepp det finns ingen sådan där såvida den inte är integrerad i sökvidgeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Nej inte enligt källan i alla fall. Då vet jag inte vad du har hittat på... hur har du fått dit grejerna från början? Inget jag vågar pilla med så här på distans i alla fall, har ju ingen aning om hur grejerna är organiserade. Hur som helst så börjar "sidebar north" på rad 511 när man kollar källan... om det kan vara till någon hjälp. <!-- feeds --> och <!-- showcase --> ligger först där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Den var där från början i temat Jag fick gå in i sidebar.php för att få bort den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts