Lasse B Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 (edited) Fråga av ren nyfikenhet. När man går in i loggboken, öppnar den, så finns alternativet oppe till vänster Arkiv/Alternativ. Där finner jag Diskrensning. Det står följande: Ändringar i hur konsolfilen sparas i din profil. Ta bort filer. Vad är det för filer som man tar bort,kan man göra det utan risk, vad händer om jag tar bort dessa ?? Det står ju diskrensning ?? LB Edited May 24, 2010 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 (edited) Fråga av ren nyfikenhet. När man går in i loggboken, öppnar den, så finns alternativet oppe till vänster Arkiv/Alternativ. Där finner jag Diskrensning. Det står följande: Ändringar i hur konsolfilen sparas i din profil. Ta bort filer. Vad är det för filer som man tar bort,kan man göra det utan risk, vad händer om jag tar bort dessa ?? Det står ju diskrensning ?? LB Här kan du ta bort de loggar,(filer), som sparats för din användarprofil hittills, genom att köra diskrensning. Det händer inget mera än att "gammal" information, dvs. loggar, fram tills du tar bort dem försvinner. Inget du behöver göra, det påverkar möjligheten att se vad som skett i din dator. Normalt behöver man inte rensa där. Mvh Mats H Edited May 25, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 Här kan du ta bort de loggar,(filer), som sparats för din användarprofil hittills, genom att köra diskrensning. Det händer inget mera än att "gammal" information, dvs. loggar, fram tills du tar bort dem försvinner. Inget du behöver göra, det påverkar möjligheten att se vad som skett i din dator. Normalt behöver man inte rensa där. Mvh Mats H Tackar. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts