tormalm Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Är det någon som har lyckats "para ihop" sin iphone med ex.vis sin laptop via bluetooth och hur gör man i så fall. Jag har provat det mesta men det slutar alltid med att datorn visar ett felmeddelande att drivrutinerna inte installerades. m.v.h. Tor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Tyvärr, inte jag heller. Kan detta vara förklaringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Den enda vettiga funktionen Bluetooth har i en iPhone är mellan 2 iPhone, headset och eventuellt en Mac. Kommunikationen mellan en iPhone och en PC via bluetooth är inte meningen att funka, tror jag. Via vanlig usb-kabel kommer man ju bara åt fotokatalogen i utforskaren. Ytterligare en anledning att ha sin iPhone jailbreakad // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts