showerguy Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 (edited) Hej alltomwindows. Jag har ett väldigt tråkigt problem med mitt Firefox just nu. Jag använder mig idag utav Windows Vista Ultimate 64 Bits versionen. Jag har kört Firefox väldigt länge och jag har den senaste versionen. Problemet är att mitt Firefox ofta kraschar. Det kommer upp : Microsoft C++ runtime library Runtime Error! Program: C\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe Error R6034 Jag är inte så datorkunnig och jag vet inte vad man ska göra. Jag har testat att installera om Firefox men problemet fortsätter. Jag har googlat problemet men förstår inte guiderna på internet då man ska skriva i en massa saker och koder. Finns det någon som kan hjälpa mig? Ska även tillägga att jag börjar tröttna och snart går jag över till Google Chrome. Over N Out Edited May 29, 2010 by showerguy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Förmodligen är det en av dina add-ons som spökar, testa genom att köra i safe mode ett tag, http://support.mozilla.com/en-US/kb/Safe+Mode eller deaktivera tilläggen en i taget tills du hittar vilket det är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
showerguy Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 Förmodligen är det en av dina add-ons som spökar, testa genom att köra i safe mode ett tag, http://support.mozilla.com/en-US/kb/Safe+Mode eller deaktivera tilläggen en i taget tills du hittar vilket det är. Tack så mycket. Får testa mig fram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 Undrar om det är ett tillägg för mig också då FF 3.6.3 laggar och stannar upp när jag skall mellan flikar och rullningslisten slutar fungera Känns allmänt segt faktiskt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 3.6.4 går väldigt bra! Värt att prova! Finns en länk från JoWa i tråden: inlägg #11, för den som har lust att prova! (OBS! Beta fortfarande!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
showerguy Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Undrar om det är ett tillägg för mig också då FF 3.6.3 laggar och stannar upp när jag skall mellan flikar och rullningslisten slutar fungera Känns allmänt segt faktiskt Tycker precis samma sak. Firefox känns "allmänt" segt just nu. Får väl prova på 3.6.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts