Gå till innehåll

Firefox Problem


showerguy

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej alltomwindows. Jag har ett väldigt tråkigt problem med mitt Firefox just nu. Jag använder mig idag utav Windows Vista Ultimate 64 Bits versionen.

Jag har kört Firefox väldigt länge och jag har den senaste versionen. Problemet är att mitt Firefox ofta kraschar.

Det kommer upp :

Microsoft C++ runtime library

Runtime Error!

Program: C\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe

Error R6034

Jag är inte så datorkunnig och jag vet inte vad man ska göra. Jag har testat att installera om Firefox men problemet fortsätter. Jag har googlat problemet men förstår inte guiderna på internet då man ska skriva i en massa saker och koder. Finns det någon som kan hjälpa mig?

Ska även tillägga att jag börjar tröttna och snart går jag över till Google Chrome.

Over N Out

Redigerad av showerguy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Undrar om det är ett tillägg för mig också då FF 3.6.3 laggar och stannar upp när jag skall mellan flikar och rullningslisten slutar fungera

Känns allmänt segt faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3.6.4 går väldigt bra!

Värt att prova!

Finns en länk från JoWa i tråden:

inlägg #11, för den som har lust att prova!

(OBS! Beta fortfarande!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om det är ett tillägg för mig också då FF 3.6.3 laggar och stannar upp när jag skall mellan flikar och rullningslisten slutar fungera

Känns allmänt segt faktiskt

Tycker precis samma sak. Firefox känns "allmänt" segt just nu. Får väl prova på 3.6.4 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...