chipzy Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Hejsan, Jag har kollat o kollat men hittar inget extra uttag på moderkortet för fläcktar :S Har redan 2 st men hade velat ha mera. Finns det något annat sätt man kan göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 (edited) Kan väl börja med att fråga vad det är för moderkort du har. Det lättaste du kan göra är att köpa en kontakt t.ex denna Alternativt (om du är mera avancerad och vill ha lite kontroll, skulle vara att köpa en så kallad "Fläktkontroller" som du installerar på en ledig CD/DVD plats på framsidan av datorn. Framsida Baksida Edited June 9, 2010 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chipzy Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 Vart kan man köpa en sådan i göteborg? någon som vet? Den första behöver jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chipzy Posted June 10, 2010 Author Share Posted June 10, 2010 vi kan avsluta tråden för jag har hittat en dator butik i stan, som heter Webbhallen Åker dit idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts