polk Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Tänkte köpa nytt för max 500 spänn. Har hittat dom här tex.men finns det bättre i prisklassen? ANTEC MIDITOWER THREE HUNDRED ATX BLACK Antec Two Hundred Midi Tower Svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tub Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 tror inte det Antec brukar göra bra chassin och efter en snabb koll på prisjakt verkar det vara dom bästa i den prisklassen har ju två förmonterade fläktar och dammfilter märk dock väl att det är lågbudgetchassi skall du ha riktigt bra grejer får du nog hosta upp en femhundring till tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Jag instämmer helt med tub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 (edited) Tänkte köpa nytt för max 500 spänn. Har hittat dom här tex.men finns det bättre i prisklassen? ANTEC MIDITOWER THREE HUNDRED ATX BLACK Antec Two Hundred Midi Tower Svart Hej jag kan varmt rekommendera detta chassi till 395:- hos DustinHome COOLER MASTER MIDITOWER ELITE 310 ATX BLACK/ORANGE Mycket enkelt att jobba i och dessutom tycker jag det är hyfsat snyggt. Har byggt 4 datorer med detta chassi och har inte haft några problem alls Gott om plats och hårddiskarna kan monteras rakt in från den sida man öpnar MVH Göte Edited June 20, 2010 by göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Hej jag kan varmt rekommendera detta chassi till 395:- hos DustinHome COOLER MASTER MIDITOWER ELITE 310 ATX BLACK/ORANGE Mycket enkelt att jobba i och dessutom tycker jag det är hyfsat snyggt. Har byggt 4 datorer med detta chassi och har inte haft några problem alls Gott om plats och hårddiskarna kan monteras rakt in från den sida man öpnar MVH Leif Ok ska titta på det,tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts