nillan Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 När jag öppnar en fil i mitt E-post, så blir det bara en massa oläslig text. Har försökt med både Tele2:s och Hotmaelen. Filen är i PDF-1.3 Senast idag uppdaterade Adobe Reader. Vad gör jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Hej, filen du mottar, kanske är skadad. Be att sändaren skickar ett annat dokument i pdf format så du får se om det upprepar sig. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Tack för ditt svar. De skulle sända handlingen med posten.. Får leta om jag har något sådant formulär liggande i min e-post. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Tack för ditt svar. De skulle sända handlingen med posten.. Får leta om jag har något sådant formulär liggande i min e-post. Försöker du öppna den direkt i mail-programmet? Försök istället spara pdf-filen på hårddisken.... utanför mailprogrammet. Borde inte vara några problem att öppna den sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Försöker du öppna den direkt i mail-programmet? Försök istället spara pdf-filen på hårddisken.... utanför mailprogrammet. Borde inte vara några problem att öppna den sedan. Jag vet inte hur man gör med att spara den filen i datorn men nu har jag läst filen. För jag öppnade den i min XP dator, där gick det bra. I min Vista dator gick en annan pdf-fil bra. Det är nog bara denna som inte funkade i Vista då? Tack för all hjälp Nilla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted August 18, 2010 Author Share Posted August 18, 2010 (edited) Jag vet inte hur man gör med att spara den filen i datorn men nu har jag läst filen. För jag öppnade den i min XP dator, där gick det bra. I min Vista dator gick en annan pdf-fil bra. Det är nog bara denna som inte funkade i Vista då? Tack för all hjälp Nilla _____________________________________________________________________ Jag har sparat filen på datorn men jag får bara en sida med konstiga tecken även där. Jav har avinstallerat Adobe Reader och installerat det på nytt idag med uppdateringar. Jag kan fortfarande inte öppna dessa filer. Inga problem med min gamla XP-dator, Om jag går in på Apoteket och min sida. Där kan jag öppna deras PDF fil Vad har jag för fel och vad gör jag? Edited August 19, 2010 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 När jag öppnar en fil i mitt E-post, så blir det bara en massa oläslig text. Har försökt med både Tele2:s och Hotmaelen. Filen är i PDF-1.3 Senast idag uppdaterade Adobe Reader. Vad gör jag? Förstår inte varför man kör Adobe överhuvudtaget när Foxit Reader finns /Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted August 19, 2010 Author Share Posted August 19, 2010 Vad är det för program Göte? Novis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts