Leyla Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 efter den senaste uppdateringen som windows gjorde så har dvd brännaren slutat fungera. Det går att bränna video och musik i utforskaren, men skulle vilja ha det med menyer som det finns i windows dvd bränning men för ett tag sen när jag skulle bränna en video dvd så kunde inte windows hitta någon brännare (?!) jag vet om att jag inte har gjort något med programmet så jag antar att det beror på uppdateringen. men hur gör jag för att få det att funka igen....? Quote
Cynthia Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Provat att avinstallera brännaren i enhetshanteraren och sedan startat om datorn? Quote
Leyla Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 Provat att avinstallera brännaren i enhetshanteraren och sedan startat om datorn? Kanske en dum fråga (kan inte så mycket om datorer) men under vilken kategori i enhetshanteraren hittar jag dvd brännaren? Quote
Leyla Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 DVD/CD ROM Enheter hur gör jag efter avinstallation och omstart? Quote
Cynthia Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Windows kommer att installera brännaren igen automatiskt. Quote
Leyla Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 Nu har jag provat det och det funkade inte Jag tycker att det är konstigt för att det funkar att bränna i utforskaren och andra program när man gör data-dvd men när jag ska göra det i windows dvd bränning så kan den inte hitta brännaren... Quote
Recommended Posts