PCGuiden Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 När man klickar på ett bokmärke eller i snabbstartsraden så kommer det upp i samma flik jag vill att det skall komma upp i en ny flik ... finns det något bra tillägg eller kan man ändra någon annanstans?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 En annan fråga.... Är denna webbläsare ens bra? Skillnad mot tex Chrome/Chromium? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 En annan fråga.... Är denna webbläsare ens bra? Skillnad mot tex Chrome/Chromium? Jag tycker den är bra.... Väntar ivrigt på FF 4 så jag kör denna istället Men jag tycker att alla läsare hakar sig, segar sig och en massa annat... och fattar inte vad som felet är.... men det kan vi ta i en annan tråd och inte här.,.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted June 17, 2010 Author Share Posted June 17, 2010 Någon som vet om man kan flytta Övriga bokmärken till någon annan plats Kan man få det på samma ställe som IE 8 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 En annan fråga.... Är denna webbläsare ens bra? Skillnad mot tex Chrome/Chromium? Den är byggd utifrån Chromes motor. Jag tycker den t.om känns snabbare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 När man klickar på ett bokmärke eller i snabbstartsraden så kommer det upp i samma flik jag vill att det skall komma upp i en ny flik ... finns det något bra tillägg eller kan man ändra någon annanstans?? När du säger "snabbstartsraden", menar du miniatyrerna, bokmärkesfältet etc? Hur som helst. Du högerklickar och väljer "öppna på ny flik" när det gäller både snabbstart och miniatyrfältet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted June 17, 2010 Author Share Posted June 17, 2010 Jo det vet jag men det finns ett tillägg som gör så man slipper det, men jag vet inte vad det kallas, fick det på forumet för en tid sedan men jag finner det inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Jo det vet jag men det finns ett tillägg som gör så man slipper det, men jag vet inte vad det kallas, fick det på forumet för en tid sedan men jag finner det inte Ja just det, glömde även nämna att det funkar med CTRL+klick på länk etc. Bättre köra med högerklick eller Ctrl-kommandot än att installera onödiga addons... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts