pericsson Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Hallå där ! , jag har en HP dator med windows 7. (bärbar dator) Jag har problem med mitt batteri. När jag sätter igång min dator så laddas den inte, alla sladdar sitter i och allt. Det enda som jag stör mig av är att mitt batteri piper , för när det piper om batteriet så laddas inte datorn men när jag drar ur laddaren och sätter i den i uttaget ett par ggr om och om igen så försvinner pipet tillslut och den laddas och så här är det varje gång... vad är felet?! någon som vet? //pontus Quote
Nilsson Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Hallå där ! , jag har en HP dator med windows 7. (bärbar dator) Jag har problem med mitt batteri. När jag sätter igång min dator så laddas den inte, alla sladdar sitter i och allt. Det enda som jag stör mig av är att mitt batteri piper , för när det piper om batteriet så laddas inte datorn men när jag drar ur laddaren och sätter i den i uttaget ett par ggr om och om igen så försvinner pipet tillslut och den laddas och så här är det varje gång... vad är felet?! någon som vet? //pontus hände samma sak till mig.. Updatera BIOS och starta om datorn så ska du se att allt löser/fixar sig. Lycka till. Quote
si3rra Posted June 26, 2010 Posted June 26, 2010 Kan vara så att det är din laddare som är trasig, alternativt att uttaget där du kopplar in laddaren är glappt. En service kanske kunde vara på sin plats, speciellt om den är så ny att du har garanti kvar. Quote
Manneman Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Flyttar till rätt kategori.... Varför i all världen la du tråden ursprungligen under "Windows Server"? // Manneman Quote
Recommended Posts