gorth Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Som rubriken säger blir processen Plugin-container större och större och tar upp mycket CPU-kraft. Dödar jag den försvinner ju en del nyttiga plugins. Någon annan med liknande problem? AMD M320, 4GB Ram, 64-bit W7 gorth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Jo, det finns fler...! http://support.mozilla.com/bs/forum/1/657035 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorth Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Tack! Jag tänkte inte på googla, eftersom jag trodde svaret fanns här. (Och det gjorde det ju). Uppdaterade FF till 3.6.6 (trodde det gjordes med automatik) och nu verkar det ok. gorth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorth Posted June 28, 2010 Author Share Posted June 28, 2010 Det löste inte problemet. Jag installerade då om hela Firefox. Fortfarande 3.6.6 och so far so good. gorth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vicke_nys Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Windows XP 3GB RAM. Jag har samma problem, processen plugin-containre äter minne. Men bara i början efter start, sedan lugnar den ner sig Vad gör den för nytta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Flyttar tråden till lämpligare kategori! // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Windows XP 3GB RAM. Jag har samma problem, processen plugin-containre äter minne. Men bara i början efter start, sedan lugnar den ner sig Vad gör den för nytta? Den kör insticksmodulerna, t ex Flash, och eftersom Flash hanterar filmer så krävs en hel del minne och CPU för att visa filmerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts