vajlent Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 (edited) Nightly-builds (Linux, Mac, Windows x64 & x86.) Tinderbox-builds (Windows x86) Här är även två bra trådar ni kan följa om ni vill modifiera utseendet: Tråd.1 Tråd.2 Edited October 19, 2010 by vajlent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Måste man nästan prova... har du några screenshots? Sökte på nätet men hittade inget. // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Måste man nästan prova... har du några screenshots? Sökte på nätet men hittade inget. // Mange Nej, jag har inga screens men har du provat 3.7 alpha så är denna nästan samma, små fixar, snabbare & mer stabil såklart. Du kan oxå kolla i denna tråd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Kan laddas ner HÄR Enjoy Tackar! Självklart måste man testa. Blir intressant att kolla om om Mozilla har förbättrat minnesanvändningen i FF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Hejsan! Tack för tipset, skall testas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Kan laddas ner HÄR 404 för mig. Här gick det bättre: http://nightly.mozilla.org/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 snabbt, snabbt (64bit testade jag) men som vanligt inget stöd för flash. När det kommer så lär 64bitars-läsare ta över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 (edited) snabbt, snabbt (64bit testade jag) men som vanligt inget stöd för flash. När det kommer så lär 64bitars-läsare ta över. Vad jag förstår ger 64bit inte någon markant vinst i en sån här applikation, overheaden äter upp mycket av eventuell vinst. Men säger du att du upplever skillnad så får jag väl lita på det, det är ju bra om det stämmer. Vore skönt att lämna 32bit helt en gång för alla av rent principskäl om inget annat. Edited July 3, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Faktum är att det är snabbare och då kör jag ändå med Chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Faktum är att det är snabbare och då kör jag ändå med Chrome Har alltid tyckt att Minefield är snabbare än Chrome, både på XP, Vista & Win 7 (x86). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusher Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Jag vart positivt överraskad i alla fall. Tänk bara om Adobe kunde få tummen ur och fixa flash till 64bit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Flash? Gå till http://www.youtube.com/html5 och titta på videor (i WebM-format) utan Flash Player! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Tog bort mitt Minefield med Revo! Inget annat hjälpte, undrar om mina problem med FF 3.6.6, har hängt samman med att jag haft ett minfält i datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 Tog bort mitt Minefield med Revo! Inget annat hjälpte, undrar om mina problem med FF 3.6.6, har hängt samman med att jag haft ett minfält i datorn. Vad för problem hade du med Minefield? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 (edited) Vad för problem hade du med Minefield? Det enda problem som uppstod, var att avinstallera det, efter att FF 3.6.6 totalhavererat. Tog bort allt som hade FF att göra och nyinstallerade det. Sedan skulle jag ta bort Minefield, då fungerade det inte att avinstallera, på ett normalt sätt. Fick ta till Revo för att få bort det. Så problemet, som jag upplever det, fanns nog ärvt från FF, pga att inställningarna från FF var överförda till Minefield. Bokmärken och tillägg. Edited July 6, 2010 by Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 Det enda problem som uppstod, var att avinstallera det, efter att FF 3.6.6 totalhavererat. Tog bort allt som hade FF att göra och nyinstallerade det. Sedan skulle jag ta bort Minefield, då fungerade det inte att avinstallera, på ett normalt sätt. Fick ta till Revo för att få bort det. Så problemet, som jag upplever det, fanns nog ärvt från FF, pga att inställningarna från FF var överförda till Minefield. Bokmärken och tillägg. Med största sannolikhet ja. Har aldrig haft eller upplevt det problemet, men du vet att du kan välja att spara dina inställningar om du exempelvis har FF 3.6 + 4.0(Minefield) installerat och vill avinstallera en av dom!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Gjorde säkert ngt fel, , i ren ilska! Lärde mig ngt nytt, och tack för tipset! Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 4.0 b3pre: http://nightly.mozilla.org/ http://news.softpedia.com/news/Firefox-4-0-pre-Beta-3-Tab-Candy-149143.shtml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Hur ser man vilken version man har??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 I Om står det 4.0b3pre om man har den senaste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Hmmm... Vad är det för skillnad på Firefox Beta 1 och Mindfield 4.0b3 pre? // Mange Never mind... för Er som testat, är det stor skillnad på senaste Mindfield och Firefox 4 beta 1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 OK har det där Minefield uppe i vänstra hörnet så jag ser inte det om jag inte ändrar inställningarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Dold menyrad menar du? Tryck Alt, så visas den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 @Valjent Är det dina egna screenshots? Hur får du "hemknappen" som en flik? Likaså menyn brevid "Mindfield"-menyn... // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 (edited) @Valjent Är det dina egna screenshots? Hur får du "hemknappen" som en flik? Likaså menyn brevid "Mindfield"-menyn... // Manneman Ja det är mina screens. Du drar bara "hemknappen" upp till vänster om 1:a fliken, resten är moddat med scripts. Edited July 26, 2010 by vajlent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts