Gå till innehåll

Minefield (Firefox) 4.0 pre beta 8.


vajlent

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Måste man nästan prova... har du några screenshots? Sökte på nätet men hittade inget.

// Mange

Nej, jag har inga screens men har du provat 3.7 alpha så är denna nästan samma,

små fixar, snabbare & mer stabil såklart.

Du kan oxå kolla i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

snabbt, snabbt (64bit testade jag) men som vanligt inget stöd för flash. När det kommer så lär 64bitars-läsare ta över.

Vad jag förstår ger 64bit inte någon markant vinst i en sån här applikation, overheaden äter upp mycket av eventuell vinst. Men säger du att du upplever skillnad så får jag väl lita på det, det är ju bra om det stämmer. Vore skönt att lämna 32bit helt en gång för alla av rent principskäl om inget annat.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog bort mitt Minefield med Revo!

Inget annat hjälpte, undrar om mina problem med FF 3.6.6, har hängt samman med att jag haft ett minfält i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog bort mitt Minefield med Revo!

Inget annat hjälpte, undrar om mina problem med FF 3.6.6, har hängt samman med att jag haft ett minfält i datorn.

Vad för problem hade du med Minefield?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vad för problem hade du med Minefield?

Det enda problem som uppstod, var att avinstallera det, efter att FF 3.6.6 totalhavererat.

Tog bort allt som hade FF att göra och nyinstallerade det. Sedan skulle jag ta bort Minefield,

då fungerade det inte att avinstallera, på ett normalt sätt.

Fick ta till Revo för att få bort det. Så problemet, som jag upplever det, fanns nog ärvt från FF,

pga att inställningarna från FF var överförda till Minefield. Bokmärken och tillägg.

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda problem som uppstod, var att avinstallera det, efter att FF 3.6.6 totalhavererat.

Tog bort allt som hade FF att göra och nyinstallerade det. Sedan skulle jag ta bort Minefield,

då fungerade det inte att avinstallera, på ett normalt sätt.

Fick ta till Revo för att få bort det. Så problemet, som jag upplever det, fanns nog ärvt från FF,

pga att inställningarna från FF var överförda till Minefield. Bokmärken och tillägg.

Med största sannolikhet ja.

Har aldrig haft eller upplevt det problemet, men du vet att du kan välja att

spara dina inställningar om du exempelvis har FF 3.6 + 4.0(Minefield) installerat

och vill avinstallera en av dom!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Postad (redigerade)

@Valjent Är det dina egna screenshots? Hur får du "hemknappen" som en flik? Likaså menyn brevid "Mindfield"-menyn...

// Manneman

Ja det är mina screens. ;)

Du drar bara "hemknappen" upp till vänster om 1:a fliken, resten är moddat med scripts.

Redigerad av vajlent
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...