Gå till innehåll

Firefox 4 beta


PCGuiden

Recommended Posts

Superlight länkar till nightly-mappen (de officiella utgåvorna ligger i releases), men en jämförelse visar att firefox.exe som ligger i den installeraren är signerad vid samma tidpunkt som den jag fick genom att använda uppdateraren i beta 12: den 4 mars 2011 12:49:47.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Och här kommer för ordningens skull en länk till en portable version på engelska.

http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable/test

Funkar riktigt bra tycker jag. Med lite småfix så ser den ut ungefär som gamla trevliga Firefox istället för nya fula Chrome-stuket. Kommer bara på två saker som stör mig.

URL-texten som dyker upp längst ner till vänster när man pekar på länkar är ful och jobbig att läsa, var mycket bättre som tidigare när man hade den på ett dedikerat fält längst ner. Någon som vet om det går att fixa?

Om man i Windows 7 har fäst en genväg till Fx4 på aktivitetsfältet så poppar det ändå fram ytterligare en ikon när man startar det istället för att den använder den redan befintliga ikonen som sig bör. Vet inte om det bara är portable versionen som uppför sig så kanske? Någon som vet om det går att fixa?

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...