Gå till innehåll

"Kassaskåp" i Satio?


swag

Recommended Posts

hej någon som vet detta .jag har en c905 sonyericsson där har jag något som heter kodminne som man kan ha tex bankcoder som ett kassaskåp typ .nu på min nya telefon satio så hittar jag inget sådant någon som vet om det finns liknande i den?

en sak till i min gamla telefon hade en massa smalisar när man skrev sms men hittar inga i min nya telefon heler .

känns som man köpt en sämre telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nej det finns inga grafiska smileysar i telefonen.

Skillnaden är att du köpt en mycket mera avancerad telefon mot c905.

men smileysar går att göra, men du får göra dem på det gamla manuella sättet :)

http://hem.passagen.se/solovetski/smileysar.htm

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...tex bankcoder som ett kassaskåp typ .nu på min nya telefon satio så hittar jag inget sådant någon som vet om det finns liknande i den?

Finns som köp. Köp inte Handy Safe Pro fast det står på Epocwares säljsida att det är för Satio. Visst har de den, men det fungerar inte med desktop-versionen. Beskedet blir PC Suite is not installed, vilket innebär att det inte går att synka med telefonen. Epocware känner till problemet och har sagt till mig att våren 2010 kommer en version som fungerar med PC Suite. Nu är det sommar...

Du kan ju alltid testa deras trial, kanske du får det att fungera.

Ett annat program är Best Safe, som jag testat men inte alls lika bra som Handy Safe.

http://sonyericsson-satio-software.smartphoneware.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...