johannes Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) http://www.giveawayoftheday.com/ Denna sida uppdateras dagligen med ett betalprogram som ges ut gratis:) Vet inte om den borde vara i denna del av forumet XD Edited May 27, 2011 by johannes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Ligger som bokmärke nu. Kan vara värt att titta ibland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannes Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Kan garantera dig minst två bra nyttiga program varje vecka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Hej. Idag finns ett defragprogram som kan vara värt att kika på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven_Crystal Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Ska testa det, är det sånt som bara går att installera och aktivera en gång det som man laddar ner från den sidan förresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 18, 2010 Share Posted August 18, 2010 Ska testa det, är det sånt som bara går att installera och aktivera en gång det som man laddar ner från den sidan förresten? Hej. Ja antagligen.Det är första gången jag hämtat nåt därifrån. Man får ingen nyckel att spara så det antar jag. Det bara drar igång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted August 19, 2010 Share Posted August 19, 2010 Läste på en blog nyligen att man varnade lite för just de senaste defragmenterings programmet då andra program ifrån samma programmakare klassats som tvivelaktiga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) Läste på en blog nyligen att man varnade lite för just de senaste defragmenterings programmet då andra program ifrån samma programmakare klassats som tvivelaktiga. Ja,men man kan undra varifrån det kommer.. Konkurrenter kanske? IObits ASC har ju fått på näsan för sin registerstädare men smart defrag är det ju inget fel på. Vad och vem skall man tro på egentligen Att registerstädare inte är bra att använda har jag blivit övertygad om. Förutom ccleaner då.(fast det satt långt inne) Edited August 20, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Ja,men man kan undra varifrån det kommer.. Konkurrenter kanske? IObits ASC har ju fått på näsan för sin registerstädare men smart defrag är det ju inget fel på. Vad och vem skall man tro på egentligen Att registerstädare inte är bra att använda har jag blivit övertygad om. Förutom ccleaner då.(fast det satt långt inne) På ett vis så är de ju trevligt & få pröva på program som annars kostar en slant helt gratis och där finns säkert många ifrån fattigare länder som utnyttjar detta till max. Ta gärna en tripp till Raymonds forum & freebie sektionen där många återfinns ifrån bl.a Indien. Men jag håller med..Varifrån kommer dessa program och hur mycket är förvanskat & hackat Ang. defragmenterings-programmet, det finns en artikel skriven på dotTech.org om ni vill läsa vidare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Denna laddar jag ner... Giveaway of the Day - Returnil System Safe 2011 Pro http://www.giveawayoftheday.com/returnil-system-safe-2011-pro/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Denna laddar jag ner Giveaway of the Day - EASEUS Partition Master 6.5.1 Professional http://www.giveawayoftheday.com/easeus-partition-master-6-5-1-professional-edition/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Man måste ladda ner och installera inom angiven tid, förstår jag. Eller kan man vänta med installationen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 OlleBull Skrivet Idag, 16:42 Man måste ladda ner och installera inom angiven tid, förstår jag. Eller kan man vänta med installationen? Så här står det i medföljande readme-fil. You have to install it before the Giveaway offer for the software is over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Denna laddar jag ner. Giveaway of the Day - Paragon Drive Copy 10 Personal Special Edition (English Version) http://www.giveawayoftheday.com/drive-copy-personal-edition/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Om man vill få lite mer "kött på benen" beträffande dagens "giveaway of the day" så kan man gå in på signaturen Ashrafs hemsida och läsa mer om detta och en hel del andra promos och freeware-offers. Man bör gå in varje dag och checka av utbudet för erbjudandena är tidsmässigt korta. Ibland kan man göra riktiga fynd och gratis brukar ju vara gott. Ashraf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Ashraf Ovanstående blir ett bokmärke! Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Giveaway of the Day - Sound Editor Deluxe http://www.giveawayoftheday.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Giveaway of the Day - EASEUS Partition Master 8.0.1 Professional Edition: http://www.giveawayoftheday.com/easeus-partition-master-8-0-1/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannes Posted May 26, 2011 Author Share Posted May 26, 2011 (edited) återupplivar tråden för tredje gången:P http://www.giveawayoftheday.com/game-booster-premium/ Gamebooster ges ut som gåva just nu! Edited May 26, 2011 by johannes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Man måste ladda ner och installera inom angiven tid, förstår jag. Eller kan man vänta med installationen? Precis som Gepe beskriver så måste programmet installeras inom föreskriven tid i dem flesta fallen. Beror lite på hur GAOTD valt att ge bort specifikt program, vilken form av installer som används osv. Ibland har jag sett vid några fåtal gånger man själv provat att för vissa har man lämnat ut den ordinarie setupfilen från tillverkaren direkt. Men oftast så levereras den ursprungliga installern "omsluten" av en s.k Wrapper, alltså ännu en installer tillverkad av GAOTD själva. Tidigare har den sett ut som en nyckel till ikon, vad den i sin tur kan innehålla.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannes Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Precis som Gepe beskriver så måste programmet installeras inom föreskriven tid i dem flesta fallen. Beror lite på hur GAOTD valt att ge bort specifikt program, vilken form av installer som används osv. Ibland har jag sett vid några fåtal gånger man själv provat att för vissa har man lämnat ut den ordinarie setupfilen från tillverkaren direkt. Men oftast så levereras den ursprungliga installern "omsluten" av en s.k Wrapper, alltså ännu en installer tillverkad av GAOTD själva. Tidigare har den sett ut som en nyckel till ikon, vad den i sin tur kan innehålla.... Japp,ett exempel är progrmmet som GAOTD ger ut idag. Det enda man behöver göra är att man installerar och sen skriver licensen som man får i readme filen! Vill passa på och uppmana till att det är auslogic 5.1 booster som ges ut nu,har tidigare testat 4.1 och den var grymm! http://www.giveawayoftheday.com/auslogics-boostspeed-5-1/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Blev frestad & prova efter läst presentationen. Avböjde tyvärr när nycklen visade sig, setupfilen består alltså av en wrappad omjord installer. För slippa popuprutan kan ni ange [*.]giveawayoftheday.com i Script exceptions alla som kör Chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Denna laddar jag ner... Giveaway of the Day - Mamutu 3.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LionKing Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Denna laddar jag ner... Giveaway of the Day - Mamutu 3.0 Jag såg den tidigare i dag. Är det något som du essob kan rekommendera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essob Posted July 15, 2011 Share Posted July 15, 2011 Jag såg den tidigare i dag. Är det något som du essob kan rekommendera? Många, av varandra oberonde tester, visar attt Mamutu är ett effektivt skyddsprogam. Mycket lättdrivet som bonus. Mamutu är ett beteendeskydd vilket innebär, i vissa fall, ett agerande från ägaren. Anbefalles ett kunnande från ägaren om dom processer som härbärgera datorn. Personligen föredrar jag Mamutu framför AV/AM som uppdateras med "ziljoner" definitionsfiler. LionKing, och många på detta forum, har inget problem med att hantera ett beteendeskydd. Svårare dock för "Farbror Torsten". Jag använder Mamutu. imho/emrm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts