nillan Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Jag vill inte att Windows Live Messinger startar upp när jag startar datorn. Har avbockat den på CCleaner men så fort jag har varit inne på Hotmailen så aktiveras Messinger igen. Vad gör jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 (edited) Du måste gå in i Lm och ställa in det manuellt. nu kör jag den engelska versionen,men bifogar bilder på var du hittar detta. gå in uppe i menyn,och gå in under "Options/inställningar",sedan "log in/sign in/logga in". Bara att bocka ur rutorna du inte vill ha,så skall det fungera sedan. gick det bra? Edited July 14, 2010 by Sehnsucht Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Du måste gå in i Lm och ställa in det manuellt. nu kör jag den engelska versionen,men bifogar bilder på var du hittar detta. gå in uppe i menyn,och gå in under "Options/inställningar",sedan "log in/sign in/logga in". Bara att bocka ur rutorna du inte vill ha,så skall det fungera sedan. gick det bra? Hjärtligt tack för ditt tipps Nu slipper jag den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TweekiE Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Eller bara enkelt slå in Msconfig i startmenyn och trycka på fliken uppstartsprogram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts