Gå till innehåll

Automat-ifyllnad av telefonnummer på Satio?


swag

Recommended Posts

hej någon som vet om det finns en inställning i telefon.

min föra telefon räckte jag började slå första siffrorna så kom telefon nr upp som började på det jag slog in

men nu på satio måste jag slå hela nr fast jag har det i min telefon bok .tänkte om det fanns så det kände igen om jag slog tex 031 21 så skulle man se vilka nr jag har på detta och välja ringa sen .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är så.. ungefär i alla fall. När jag börjar ett nummer kommer de i min telebok som har de siffrorna, bra funktion.

Jag hade för mig att det var så på alla ericssonnare, jag har en x10:a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har du kollst med en uppdatering av programvaran? Ibland hjälper det, även om man har det senaste i telefonen.

vänta till i morgon och kolla med "PcGuiden", jag tror han också har en saito, och han kan mycket om dem ;)

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inga ideer, använder själv alltid telefonboken eller favoritkontakter hade med funktionen på min k850 men skillnaden är ju att c905/k850 är s.k A200 telefoner med sonyericssons egen mjukvara medan satio kör symbian, (och x10'an kör android va?)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min är så.. ungefär i alla fall. När jag börjar ett nummer kommer de i min telebok som har de siffrorna, bra funktion. jag har en x10:a

Jag har också en X10, men inte fungerar så för mig. Inga namn från telefonboken kommer upp efterhand jag knappar in siffror. Har du gjort någon inställning för detta?

För att svara på ursprungsfrågan, Satio har inte funktionen. I alla fall har jag aldrig märkt det.

Ringer alltid från telefonboken själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en Vivaz men jag har heller inte sett den funktionen samt så ringer jag alltid från min homescreen använder SPB Mobile Shell 3.5 så jag har fejan på den jag skall ringa till...

Men eftersom du har en satio kolla in denna sidan och bli medlem, gör bokmärke, 74 sidor, har inte riktigt tid att gå igenom om någon har ditt specifika problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Japanmannen sa så är Programmet kompatibelt med symbian och andra plattformar så du bör ej ha några problem...

Lycka till och använd guiderna på min sida så blir det nog strålande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också en X10, men inte fungerar så för mig. Inga namn från telefonboken kommer upp efterhand jag knappar in siffror. Har du gjort någon inställning för detta?

För att svara på ursprungsfrågan, Satio har inte funktionen. I alla fall har jag aldrig märkt det.

Ringer alltid från telefonboken själv.

Nej, jag har inte gjort något.. bara uppdaterat os en gång.

Möjligtvis kan det vara att den hämtar från redan skickade meddelanden, epost etc som finns i cachen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en Vivaz men jag har heller inte sett den funktionen samt så ringer jag alltid från min homescreen använder SPB Mobile Shell 3.5 så jag har fejan på den jag skall ringa till...

Men eftersom du har en satio kolla in denna sidan och bli medlem, gör bokmärke, 74 sidor, har inte riktigt tid att gå igenom om någon har ditt specifika problem...

Sorry, mitt misstag, jag hade för mig att du hade en satio.

hmm, vem var det då som hade en sida med satio inställningar prog etc..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej allt jag ska installera får jag upp kontakta programlevratören för certikastfel.föjlde din guide fick ner ett intyg eller va det kallas som jag sparade ner till .telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måste signera programen i datorn innan du för över dom til telefonen....

enligt mina guider

Cert och key skal inte ner till telefonen dom skall du använda i siscontents157 programmet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man få bort denna från telefon Screen Snaps 60v5 .mitt problem är att jag tar ett kort så blir halva svart den andra halvan vitt.

Windows_Live_Messenger.v6.10_S60v5.SymbianOS9.4 denna kan jag inte ens få in någon mer som har problem att installera ?

väderprogramet ligger efter med klockan ca 1 timme .fast jag kör uppdateringar så kommmer inte klockan med till rätt tid skumt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man få bort denna från telefon Screen Snaps 60v5 .mitt problem är att jag tar ett kort så blir halva svart den andra halvan vitt.

Om du vill avinstallera ett program, Inställningar -> Programhanterare -> Installerade prgrm -> Markera programmet och tryck Alternativ -> Avinstallera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

väderprogramet ligger efter med klockan ca 1 timme .fast jag kör uppdateringar så kommmer inte klockan med till rätt tid skumt?

Hur ser det ut i inställningarna för Datum och tid?

Som tidszon har jag "Lokal tid" och Automatisk tidsuppdatering är "På". Väljer jag att visa "Väderprognos varje timme" så blir det rätt timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...