Cola-Coffe Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Hej Jag har ett problem med den såkallad "Spel" mappen som ligger under startmenyn. När jag drog in en ikon från skrivbordet ( i det här fallet en genväg till ett steamspel) så läggs ikonen in i spel mapppen. När jag sen försöker gå in i den händer ingenting, det går heller inte att ta bort eller högerklicka på ikonen. Någon som har en lösning? Bifogar en bild som visar hur det ser ut. De tre markerade ikonerna går inte att göra något med alls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Lite engelska så bör du lösa de hela! http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproperf/thread/49d00318-11e4-4d9e-afe5-9d2025dedf8b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cola-Coffe Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 (edited) Tjena Tack för svaret. Tog en stund att hitta rätt. Låg inte under det som stod i din länk, men det var till god hjälp ändå Edited July 26, 2010 by Cola-Coffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts