Gå till innehåll

Hur renraka Windows-XP


2stroke

Recommended Posts

Jag tror att det är utbyte av hårddisken som gäller.

Möjligen om en del av det beror på dålig kontakt så kan det bli något bättre om du tar bort kabeln mellan moderkortet och hårddisken och sedan sätter tillbaks den igen.

Jag tog bort kabeln och sprayade lite Contact Cleaner på kontakterna samt satte en kortare kabel emellan HD och moderkortet, sen så körde jag om testet :

namnls13.png

Verkar det bättre ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Postad (redigerade)

Tycker att uppgifterna är lite väl avancerade, för en som inte vet ett skit om datorer.

Men å andra sidan, så visste vederbörande att Tweaka fanns, så det kanske finns en litet hopp!

Va f**n menar du ??? :angry:

Vad vill du ha ut utav en sådan kommentar ?

Jag har ju bara gjort så som jag blivit ombedd att göra.

För mig så är i princip allt ( 99% ) det här med datorer ren Grekiska ! :wacko:

Jag har inte ekonomi att hålla varken mig själv eller barnen med några datorer utav 2011 års modell, så jag försöker göra det bästa möjliga utav situationen.

Ordet Tweaka använs för övrigt inom fler områden än data världen ! ;)

Verkar som någon skojar med forumet, tametusan tror jag inte det! :)

Eller så är kunskaperna större, än vederbörande utgav från början. :rolleyes:

Mina kunskaper inom datorer är +-0 !

Dock så lånade jag en kabel ifrån min egen dator samt tog en burk "Contact Cleaner" ifrån garaget...

...För bilar det kan jag ! :) å sådant används flitigt inom branchen

Så lägg ner din dryga attityd !

Redigerad av 2stroke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara PrintScreen är hieroglypher för dom flesta nybörjare, d.v.s dom vet inte hur man gör det, men du kunde göra det.

Med ett program?

Har jag fel?

Sorry, var tvungen att ändra min ståndpunkt. :)

Själv använder jag Snagit till alla slags skärmdumpar.

http://www.techsmith.com/screen-capture.asp

Redigerad av OlleBull
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara säga att 1GB RAM är väldigt lite för XP SP3...

en sådan konfiguration kan aldrig bli annat än seg.

2GB är minimum för en någorlunda behaglig upplevelse... helst 3GB.

I dag har jag 1,5 GB RAM minne

Moderkortet har bara 3 platser för RAM minne.

Idag sitter det 3 st. 512MB PC3200 minnen där

Är det DDR minnen jag har ?

Är det någon idé att försöka få tag på större minnen till rimliga pengar ?

Jo det bästa hade varit om någon med lite kunskap hade installerat om burken

med en ren XP-kopia utan OEM-krafs...

då hade den förmodligen fungerat ganska bra!

Kan du förklara detta lite närmare vad som skiljer dessa alternativ åt !?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog bort kabeln och sprayade lite Contact Cleaner på kontakterna samt satte en kortare kabel emellan HD och moderkortet, sen så körde jag om testet :

Verkar det bättre ?

Det blev mycket bättre värden! :)

Hade det någon effekt på hur du upplever datorn, dvs snabbare att starta ett program etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det bästa hade varit om någon med lite kunskap hade installerat om burken med en ren XP-kopia utan OEM-krafs... då hade den förmodligen fungerat ganska bra! Möjligen kan det ligga något i Cecilias teori om att hårddisken kan vara på upphällningen.

Verkar just inte finns någon större mängd onödiga program, typ OEM-krafs ;) i Aktivitetshanteraren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev mycket bättre värden! :)

Hade det någon effekt på hur du upplever datorn, dvs snabbare att starta ett program etc?

:P Jooo den upplevs bättre,

tex så släpar/hackar det inte om jag "drar & släpp" någonting på skrivbordet tex.

Men programmen vet jag inte om det märks någon skillnad... kanske något kortare tid för dem att starta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon idé att försöka få tag på större minnen till rimliga pengar ?

Minnen av PC3200-typen får du nästan gratis om du söker på t.ex Tradera, och det hade gjort underverk för prestanda med 3 st 1GB-moduler istället för dom 512MB-moduler du har, men det är nog inte det du skall börja med.

Kan du förklara detta lite närmare vad som skiljer dessa alternativ åt !?!?

Nu vet jag inte vad det är för sorts XP-skiva du har, men eftersom datorn är såpass gammal kan det mycket väl vara så att det är en ren installations-CD utan några tillägg från tillverkaren, och då är ju allt frid och fröjd. Är det däremot en modifierad OEM-skiva, så innehåller den en del extraprogram och annat skräp som är helt oanvändbart i dag, och då måste du börja med att avinstallera en massa skräp innan datorn kan användas efter ominstallationen. Sådant lämnar alltid spår som försämrar prestanda. En ren installation utan tillägg är alltså att föredra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte vad det är för sorts XP-skiva du har, men eftersom datorn är såpass gammal kan det mycket väl vara så att det är en ren installations-CD utan några tillägg från tillverkaren, och då är ju allt frid och fröjd.

Är det däremot en modifierad OEM-skiva, så innehåller den en del extraprogram och annat skräp som är helt oanvändbart i dag, och då måste du börja med att avinstallera en massa skräp innan datorn kan användas efter ominstallationen.

Sådant lämnar alltid spår som försämrar prestanda.

En ren installation utan tillägg är alltså att föredra.

dsc04545j.jpg

Så här ser skivan ut som följde med datorn !

En del upplever att AVG segar ner datorn så du skulle kunna pröva med Avast i stället.

Efter att du har avinstallerat AVG på vanligt sätt kan det vara bra att köra AVGs särskilda städprogram AVG Remover (32bit) för att vara säker på att allt är borta.

Nu sitter det AVAST istället för AVG i datorn.

Jag har även kört det hära avinstallations programmet.

Någon direkt skillnad märks inte ännu i alla fall...

Är AVAST free, bara något man kan ha under en prövoperiod ?

Detta då det står någonting om provperiod på 30 dagar och att man skall regga sig. !?!?

Varför inte avinstallera iTunes/QuickTime + tillbehör ?

Då försvinner ett gäng tjänster/processer, och några hundra mb filer på disken ;)

Är detta inget som behövs för barnen så tar jag gärna bort det !

Vad tror ni experter ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser skivan ut som följde med datorn !

Det verkar inte vara någon riktig installationsskiva, utan det troliga är att du har en återställningspartition på hårddisken, vilket betyder att om du använder skivan så återställer den datorn till leveransskick. Inget jag personligen skulle använda, eftersom man troligtvis får med en hel del annat skräp utöver själva operativsystemet.

Om du överhuvudtaget skall ge dig på en ominstallation så föreslår jag att du försöker skaffa en ren XP-skiva med SP3 integrerat, och att du manuellt laddar ner all nödvändiga drivrutiner och annat innan du börjar.

Det kanske räcker att rensa ur datorn och ge den nytt antivirusprogram och liknande.

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Det verkar inte vara någon riktig installationsskiva, utan det troliga är att du har en återställningspartition på hårddisken,

vilket betyder att om du använder skivan så återställer den datorn till leveransskick.

Inget jag personligen skulle använda, eftersom man troligtvis får med en hel del annat skräp utöver själva operativsystemet.

2. Om du överhuvudtaget skall ge dig på en ominstallation så föreslår jag att du försöker skaffa en ren XP-skiva med SP3 integrerat,

och att du manuellt laddar ner all nödvändiga drivrutiner och annat innan du börjar.

3. Det kanske räcker att rensa ur datorn och ge den nytt antivirusprogram och liknande.

1. F**n också ! :angry:

2. Låter extremt svårt för en Data Rookie som jag. :(

Sen så menar du alltså att jag skall skaffa en ny XP Original programvara... Blir inte detta jätte dyrt & krångligt ?

3. Menar du att göra detta ( rensa ur osv ) så som datorn är nu i , Eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, fortsätt det du har påbörjat så får du se om den blir okey att använda ett tag.

Hade jag haft datorn här, hade jag inte tvekat en sekund. Om ca: en timme hade du haft en nyinstallerad och väl optimerad dator... jag hade t.o.m kunnat slänga i lite mer RAM minne. Men så är det ju inte, och jag vågar inte ens FÖRSÖKA guida dig igenom allt som måste till för en lyckad ominstallaton. Det känns helt enkelt inte säkert, med tanke på din ovana.

Lite mer RAM-minne kan jag dock rekommendera att du försöker skaffa, och om du har någon bekant som har lite vana, kan det kanske vara läge med en ominstallation i ett senare skede. En ren XP-skiva går alltid att ordna vid behov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter det AVAST istället för AVG i datorn.

Jag har även kört det hära avinstallations programmet.

Någon direkt skillnad märks inte ännu i alla fall...

Är AVAST free, bara något man kan ha under en prövoperiod ?

Detta då det står någonting om provperiod på 30 dagar och att man skall regga sig. !?!?

Hej,

bara att registrera dig så har du en 1-årig licens gratis.

Mvh

Mats H

Redigerad av Mats H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Ja, fortsätt det du har påbörjat så får du se om den blir okey att använda ett tag.

2. Hade jag haft datorn här, hade jag inte tvekat en sekund.

Om ca: en timme hade du haft en nyinstallerad och väl optimerad dator...

jag hade t.o.m kunnat slänga i lite mer RAM minne.

Men så är det ju inte, och jag vågar inte ens FÖRSÖKA guida dig igenom allt som måste till för en lyckad ominstallaton. Det känns helt enkelt inte säkert, med tanke på din ovana.

3. Lite mer RAM-minne kan jag dock rekommendera att du försöker skaffa,

1. Jooo, Jag provar allt ni säger att jag skall prova så kom igen med förslag... ;)

2. Jag förstår det komplicerade i att guida en Rookie som inte fattar någonting ! B)

3. Jooo, KÖPES ! RAM minne till datorn !!! :P

Har man licensen, så finns ju möjligheten att hitta en OEM-version och inte fel att ladda hem en sådan, är det inte heller.

Om det funkar är en annan fråga.

Jaa, Jag har Original Windows-XP licensen som är knuten till datorn men den i sin tur tror jag är knuten till Fujitsu/Siemens och de har ingen support längre än 3 år räknat ifrån leverans datum på sina produkter...

Eller hur funkar det ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

OEM licensen på programvaran är knuten till denna dator, ska ej flyttas till ngn annan maskin osv.

Nej att det inte finns support på dator o program från leverantören har du säkert rätt i, så Fujitsu Siemens har inget med detta att göra.

Den har ju dessutom några år på nacken!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OEM licensen på programvaran är knuten till just denna dator,

Och skall ej flyttas till ngn annan maskin osv.

Nej, att det inte finns support på dator o program från leverantören

har du säkert rätt i,

så Fujitsu Siemens har inget med detta att göra.

Den har ju dessutom några år på nacken !

Nu vet jag inte om jag förstår dig rätt... :wacko:

Så du menar typ att jag skall kontakta Microsoft och begära att få en NY kpl. instalations

skiva med Windows-XP på utav dem,

Detta då med hänvisning till min Original XP nyckel licens ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte om jag förstår dig rätt... :wacko:

Så du menar typ att jag skall kontakta Microsoft och begära att få en NY kpl. instalations

skiva med Windows-XP på utav dem,

Detta då med hänvisning till min Original XP nyckel licens ???

eftersom det är en dator som sålts med förinstallerat operativsystem så har microsoft ingen support på den,utan det är den som sålt datorn som skall stå för supporten.

men du kan ju alltid prova ringa Fujitsu Siemens,men efter så lång tid så tvivlar jag på att det hjälper

mvh

t

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en koll av vad för program som är igång resp. startar automatiskt kan ju en HijackThis-logg vara till nytta. Då kan vi se om där finns något onödigt som du kan stoppa. Ladda ner från en av länkarna:

http://www.trendmicro.com/ftp/products/hijackthis/HiJackThis.msi

Installera, starta och välj "Do a system scan and save a logfile", kopiera loggen som kommer upp (inget annat) och klistra in i ditt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en koll av vad för program som är igång resp. startar automatiskt kan ju en HijackThis-logg vara till nytta.

Då kan vi se om där finns något onödigt som du kan stoppa.

Ladda ner :

http://www.trendmicro.com/ftp/products/hijackthis/HiJackThis.msi

Installera, starta och välj "Do a system scan and save a logfile",

kopiera loggen som kommer upp (inget annat) och klistra in i ditt svar.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 19:07:25, on 2010-08-08

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\WINDOWS\system32\CTHELPER.EXE

C:\Program\Delade filer\Java\Java Update\jusched.exe

C:\Program\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program\XrayMyPC\XRayMyPCSystemScanner\XrayTaskMgr.exe

C:\Program\Delade filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe

C:\Program\Bonjour\mDNSResponder.exe

C:\Program\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\Program\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe

C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe

C:\Program\Lavasoft\Ad-Aware\AAWTray.exe

C:\Program\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2010\RpcAgentSrv.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2010\sandra.exe

C:\Program\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2010\WNt500x86\RpcSandraSrv.exe

C:\Program\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Program\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe

C:\Program\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://se.msn.com/

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.se/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Länkar

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program\Delade filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll

O2 - BHO: Windows Live inloggningshjälpen - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program\Delade filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program\Delade filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [CTHelper] CTHELPER.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program\Delade filer\Java\Java Update\jusched.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto

O4 - HKLM\..\Run: [avast5] C:\Program\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe /nogui

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJÄNST')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Startup: X-Ray My PC Task Manager Extender.lnk = C:\Program\XrayMyPC\XRayMyPCSystemScanner\XrayTaskMgr.exe

O9 - Extra button: Blogga detta - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blogga detta i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: @C:\Program\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program\Messenger\msmsgs.exe

O15 - Trusted Zone: *.mcafee.com

O16 - DPF: {0742B9EF-8C83-41CA-BFBA-830A59E23533} (Microsoft Data Collection Control) - https://support.microsoft.com/OAS/ActiveX/MSDcode.cab

O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204

O16 - DPF: {5ED80217-570B-4DA9-BF44-BE107C0EC166} (Windows Live Safety Center Base Module) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/wlscbase6770.cab

O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1146156069530

O16 - DPF: {6C269571-C6D7-4818-BCA4-32A035E8C884} (Creative Software AutoUpdate) - http://www.creative.com/softwareupdate/su/ocx/15101/CTSUEng.cab

O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1220376667234

O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab

O16 - DPF: {E56347B0-6C2B-4C2E-939F-EE513EAC80BC} (Creative Product Registration ActiveX Control Module) - https://register.creative.com/register/OCXs/CtORWebClientNoMFC.cab

O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/mcfscan/3,0,0,6067/mcfscan.cab

O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/softwareupdate/su/ocx/15105/CTPID.cab

O20 - Winlogon Notify: 603b49da382 - C:\WINDOWS\system32\__c004C8C9.dat (file missing)

O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program\Delade filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: avast! Mail Scanner - AVAST Software - C:\Program\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: avast! Web Scanner - AVAST Software - C:\Program\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: Bonjour-tjänst (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Tjänsten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service - Lavasoft - C:\Program\Lavasoft\Ad-Aware\AAWService.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: SiSoftware Deployment Agent Service (SandraAgentSrv) - SiSoftware - C:\Program\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2010\RpcAgentSrv.exe

--

End of file - 8437 bytes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...