Sehnsucht Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 (edited) jag har en massa film och musik samt bilder lagrade på en extern hårddisk kopplat till min laptop med windows 7. om jag nu vill kunna komma åt innehållet från mitt vardagsrum,och kunna spela upp det på tvn;vad behövs då? jag tror jag behöver en s k mediaspelare,är det riktigt? men då måste den väl vara trådlös,och kunna hitta min dator? om man har trådlöst internet hemma,så räcker väl det? har ett wii som hittar mitt trådlösa nätverk,så då borde det väl fungera med en mediaspelare med? vilken skall man satsa på isf?pris?märke? jag har hört att man skall akta sig för popcorn hour,stämmer detta? den skall klara att strema full hd filmer,samt bluray rippar 1080 p. den skall klara att spela mp3 filer och visa bilder i de vanligaste formaten med. har kollat på denna,men den verkar inte klara trådlöst? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=594541 Edited August 10, 2010 by Sehnsucht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts