Lilla Blå Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 När jag fyller i ett programnamn i fältet Sök i program och filer (Direkt efter att jag klickat på Start-knappen) får jag ingen träff på programnamn, utan måste leta upp dem hma Alla program. Om jag fyller i excempelvis excel får jag se tre vita ikoner med texterna Program, Dokument och Filer. Vad är det för fel??? //Lilla Blå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 (edited) Om du går till Kontrollpanelen/Indexeringsalternativ, så kan du kontrollera vad som indexeras och därmed är sökbart. Om du ändrar något, behöver du gå in på "Avancerat" och "Återskapa" index för att indexera dom nya platser du eventuellt lägger till. Edited August 11, 2010 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla Blå Posted August 19, 2010 Author Share Posted August 19, 2010 Tack för tipset. Tyvärr började lite mer grejer spöka på datorn, så jag var tvungen att installera om allting.... Men nu fungerar det som det ska! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts