Gå till innehåll

Firefox 4 beta 3


singlemalt

Recommended Posts

[Download Squad]

So what's new in beta 3? Perhaps the biggest addition is built-in support for multitouch on Windows 7. While that might not be a big deal right now (there aren't a ton of users with multitouch displays on Windows 7 devices yet), tablets are on the way and should be arriving on retail shelves right around the time Firefox 4 is finalized.

Improvements have also been made to Firefox's JavaScript engine which allow for faster number-crunching. That change, coupled with Firefox 4's already awesome hardware acceleration support should make for even better graphical experiences in the browser.

It's also worth noting that there are (at least) two more betas planned for Firefox 4. Monday, August 16th, marks the feature freeze for beta 4 and developers have slated the final Firefox 4 freeze for beta 5. After that, it's on to the RCs and RTM!

http://www.softpedia...nload-5787.html

Redigerad av singlemalt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När tycker ni att man skall installera fyra på sin dator? Jag och många med mig vill nog ha en svensktalande version. Det kanske blir till att vänta ända tills det kommer en färdig variant. Eller är betan så bra att man bör installera den ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog den och installerade för att testa stödet för multi-touch men blev lite besviken. Nåväl, det är en beta och jag har ingen aning hur jag får ut det mesta at tocuhfunktionerna i FF 4 så jag väntar och ser hur det artar sig framöver :)

Här är några exempel på hur multi-touch fungerar med Firefox, jag har inte nån sån skärm själv så jag kan inte testa.

http://www.neowin.net/news/quick-review-firefox-4-multi-touch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Change Log:

Available in 39 languages.

- Firefox Sync is now included by default.

- A new feature gives users a visual overview of all open tabs, allowing them to be sorted and grouped.

- An experimental API is included to provide more efficient Javascript animations.

- Firefox now supports the HTML5 video "buffered" property.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...