Thort Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Hej! I dag fick jag rota djupt ner i min skrivbordslåda. Jodå, jag hittade min installationsskiva för Microsoft Works. Jag kan inte påminna mig att Microsoft tidigare haft någon system-uppdatering som krävt någon installationsskiva för att kunna genomföras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Trodde inte det programmet fanns längre. Länge sedan jag hade det. A security vulnerability exists in Microsoft Works 9 that could allow arbitrary code to run when a maliciously modified file is opened. This update resolves that vulnerability. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Ibland händer det, men väldigt sällan. En anledning kan vara att filer från Windows Installer-katalogen, där alla installationsfiler cachas, har försvunnit eller blivit korrupt och då krävs originalinstallationsmedia och det är därför du ser varningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thort Posted August 15, 2010 Author Share Posted August 15, 2010 Tack Andreas för informationen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts