Flyer Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Dumma jag hittar inte nånstans VAR jag startar en ny tråd (alla knappar med starta ny tråd ger ERROR). jag har bluetooth i min stationära dator och har en nalle med bluetooth. nallens bluetooth är tydligen begänsad såtillvida att jag endast kan skicka bilder till datorn som jag själv tagit - däremot bilder jag får till min nalle från en annan som bilaga till textmeddelanden dem kan jag inte vidarebefordra till datorn. min fråga är nu kan jag sända bilder från min dator via bluetooth till min nalle? alltså kommunicerar de i båda riktningar? jag hoppas nån moderator ser och och kan rätta mig och berätta var jag startar en ny tråd och ursäktar att jag går den här vägen och klantar in på annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Flyer, vad har du för telefon? Har du godkänt telefonen i datorn och tvärt om att dessa får kommunicera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted August 17, 2010 Share Posted August 17, 2010 (edited) Hej. Själv kan jag inte sända eller ta emot bilder bilder genom bluetooth. Jag måste ha en kabelanslutning. Det enda jag kan skicka och ta emot är musik. Köp en kabel och det skall fungera Finns hos clas olsson eller vilken teknikaffär som helst. Köp den inte i telefonbutik,då är den dubbelt dyr. Edited August 17, 2010 by kudden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts