Gå till innehåll

Windows Live Essentials 2011 Beta


Recommended Posts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

Avinstallera den gamla först för jag kunde inte överinstallera det har jag gjort förut... Den säger nu att jag inte har internetuppkoppling vilket jag har

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

jag stängde ned alla program förutom Antivirus och Brandvägg, installationen gick utmärkt, men tog lite tid.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

funkar väl hyfsat bra, har inte haft "tröghet" med den tidigare.

Lite frågande till vad du menar?

Googla lite så finns det bilder!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej har inte märkt av det.............??

Ngt annat program som är öppet och använder samma kontatkter, Hotmail t.ex?

Har igen aning faktiskt!

Men det är ju e Beta så!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer än jag som inte kan installera beta 2? Får bara meddelande "no internet connection try again" vid 94% varenda gång, o när man trycker restart så börjar det om från början igen, får samma meddelande när man kör offline installation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

får du ngt felmeddelande i samband med detta , eller bara att internetanlutningen saknas?

Om inget annat meddelande, prova attinstallera i FelSäkert Läge.

Vid uppstart av datorn, tryck F8 ett antal gånger så kommer du till en alternativ meny, välj FelSäkert med nätverk. OBS dina Antivirus och brandväggsprogram är nu avstängda. Men du har stängt ned många Windowsprocesser, förhoppningsvis den som hindrar dig.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyckats installera det nu, men är vissa saker i det som man stör sig fruktansvärt på. Hoppas dom fixar till det annars är det värdelöst. vill kunna ha vilket msn namn jag vill o kunna se personernas egna personliga namn, inte det som står i deras profil..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ditt eget namn kan du ju ändra, under Tools, Options och Personal.

Att ändra andras profil, verkar ju inte gå!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

ditt eget namn kan du ju ändra, under Tools, Options och Personal.

Att ändra andras profil, verkar ju inte gå!

Mvh

Mats H

Går ej, då hamnar man bara i sin profil. Kan inte ändra till ett personligt namn utan måste ange för och efternamn, inte som i messenger 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyckats installera det nu, men är vissa saker i det som man stör sig fruktansvärt på. Hoppas dom fixar till det annars är det värdelöst. vill kunna ha vilket msn namn jag vill o kunna se personernas egna personliga namn, inte det som står i deras profil..

Varför skulle inte det gå... högerklicka på din polare och skriv hans/hennes riktiga namn (add a nickname)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle inte det gå... högerklicka på din polare och skriv hans/hennes riktiga namn (add a nickname)

Men om jag har som exempel en kompis som heter Joakim Johansson och i wlm 2010 har han Jocke som msn namn, i wlm 2011 heter han Joakim Johansson för där hämtas namnet från hans profil istället för vad han heter på msn. man saknar dom personliga namnen folk heter i wlm 2010. som i wlm 2010 heter jag bara Tobias, i wlm 2011 hela mitt för och efternamn och går inte ändra till personligt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...