Sunshine Posted August 21, 2010 Posted August 21, 2010 (edited) Ja ni! Det är jätteskoj att få nya/gamla kompisar/friends på detta vis. Dels via detta forum & på facebook! Har som en gammal gubbe inte trott att man skall få så BRA kontakt med folk i detta avlånga land. Så, en JÄTTEKRAM till er ALLA........ Edited August 22, 2010 by Sunshine Quote
Malou Posted August 22, 2010 Posted August 22, 2010 Ja ni! Det är jätteskoj att få nya/gamla kompisar/friends på detta vis. Dels via detta forum & på facebook! Har som en gammal gubbe inte trott att man skall få så BRA kontakt med folk i detta avlånga land. Så, en JÄTTEKRAM till er ALLA........ Visst kan man få nya/gamla vänner oavsett ålder och då på många olika forum samt FaceBook //Malou Quote
kudden Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 Hej. Har ni facebook? pm:a mig i så fall. Eller messenger.. Quote
vajlent Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Finns på FB & WLM, pm:a mig så kanske vi syns/hörs där. Quote
PCGuiden Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Info på min kontaktsida vart jag finns: http://www.pcguiden.org/?page_id=10 Quote
Mats H Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Skicka mig ett PM så ska jag besvara med ytterligare kontakt info: på WLM, Skype och email. Mvh Mats H PS! Är inte brukare av Facebook! Quote
kudden Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Skicka mig ett PM så ska jag besvara med ytterligare kontakt info: på WLM, Skype och email. Mvh Mats H PS! Är inte brukare av Facebook! Vi hörs på messenger.WLM får du informera mig om.Det kan jag inget om Mina lurar är trasiga till skype men skall köpa nya Quote
Mats H Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 WLM får du informera mig om. WLM = Windows Live Messenger, och vi använder ju den redan! Quote
kudden Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 WLM = Windows Live Messenger, och vi använder ju den redan! Jag tänkte fel. Va dum man kan va när man har bråttom Quote
Malou Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Hoppsan då den här tråden hade jag glömt av //Malou Quote
Recommended Posts