FixarFrasse Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Hej, Vill kunna installera Bank-ID men enligt programmet måste jag då använda mig utav en 32-bitars webbläsare. Tydligen skall det finnas något sådant i ett 64-bitars OS (Windows 7 Home Premium)? Hjälp tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 C:\Program Files (x86)\Internet Explorer där finns det du söker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 Som standard är det 32-bitarsversionen av Internet Explorer som körs. Sök efter "Internet Explorer" i startmenyn så heter 32-bitarsversionen "Internet Explorer" medan 64-bitarsversionen även innehåller texten "(64-bit)". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FixarFrasse Posted August 29, 2010 Author Share Posted August 29, 2010 Tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Som standard är det 32-bitarsversionen av Internet Explorer som körs. Sök efter "Internet Explorer" i startmenyn så heter 32-bitarsversionen "Internet Explorer" medan 64-bitarsversionen även innehåller texten "(64-bit)". Hur tvingar man datorn att öppna Explorern med 34 bitars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Hur tvingar man datorn att öppna Explorern med 34 bitars? Öppna Internet Explorer 32-bitas Verktyg > Internetalternativ > Flik Program och klicka på Ange som standardwebbläsare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Öppna Internet Explorer 32-bitas Verktyg > Internetalternativ > Flik Program och klicka på Ange som standardwebbläsare Thanks ,Work. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 (edited) Du frågar om 34bit, får svar om 32bit, men är om jag gissar rätt egentligen intresserad av 64bit. Lösningen är ju förstås densamma förutom att du isåfall ska utföra den i 64bit läsaren. Edited September 3, 2010 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agakhan Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Du frågar om 34bit, får svar om 32bit, men är om jag gissar rätt egentligen intresserad av 64bit. Lösningen är ju förstås densamma förutom att du isåfall ska utföra den i 64bit läsaren. Fel av mig Nicklas ska vara 32 Bitars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Ok 32bit är som sagt standard redan från början, men du kanske hade råkat ändra till 64bit då. Jaja strunt samma, bra att det löste sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strator Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Om jag inte minns fel så har 64bit versionen sin Internet Explorer(64-bit) länkad som standard nere i taskbaren efter installation. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts