tomash Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 Jag försöker importera en .dbx-fil (skickat) som har tagits från en backup av OE6 på DVD. Jag pekar ut filen men får ett felmeddelande att filen inte innehåller några meddelanden eller att filen används av ett annat program. Det är inget fel på filen då jag kan köra ett recovery-program för .dbx-filer och kan då se alla meddelandena. Inget annat program använder filen, inte ens explorern. Hur ska jag övertyga WLM att läsa in meddelandena? /Tomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Simonsson Posted August 26, 2010 Share Posted August 26, 2010 (edited) Meddelandet "No messages can be found in this folder or another application is running that has the required files open" om filerna är skrivskyddade. Prova att kopiera dem från DVD-skivan till hårddisken (och se till att de inte är skrivskyddade) innan du påbörjar importen. Edited August 26, 2010 by Magnus Simonsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomash Posted August 26, 2010 Author Share Posted August 26, 2010 Jag har kollat det. Filen låg zippad på DVD:n och zippades upp (heter det så?) på hårddisken. Om man tittade på filens egenskaper så var inte skrivskydd ikryssat. /Tomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomash Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 Problemet är löst. WLM behövde folders.dbx också, det räckte inte med bara skickat.dbx /Tomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts