neo Posted August 27, 2010 Posted August 27, 2010 Har nu kört Windows 7 i en vecka ungefär och börjat bekanta mig med OS:et. En sak tycker jag är jobbigt och det är att det i utforskaren alltid visar mappar med "detalj/details" vyn oavsett om jag går in och ändrar till stora ikoner så blir det likadant i undermapparna. Går det ändra på nåt sätt så att det alltid visas med stora ikoner? Tacksam för svar. Quote
Nicklas Posted August 27, 2010 Posted August 27, 2010 Varför man skulle vilja ha stora grötiga ikoner med minmal information istället för en slimmad detaljerad lista är för mig en gåta men låt gå. Mitt är på engelska men du kan säkert lista ut vad det heter på svenska. Starta Explorer. Hoppa in i en mapp och ställ in allt så som du vill ha det. Klicka Organize i menyn. Klicka Folder and search options. Klicka View fliken. Klicka Apply to folders Klicka Yes Klicka OK Quote
neo Posted August 27, 2010 Author Posted August 27, 2010 Tack för tipset Nicklas! Jag gillar faktiskt det bättre med "medium" eller "large icons" om jag får välja och det gick ju bra att ändra Quote
Recommended Posts