nasarf Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (edited) Hej, Problemet är (se bilden) att jag inte kan se bilden som skall vara där. (se skärmdumpen alltså) men exempelvis OPERA eller FIREFOX visar websidan utan problem, så här är det på alla websidor jag besöker, även här. Har provat att avinstallera FLASH med adobes verktyg, samt installera igen, så även med JAVA. Blir inte klok på detta. Operativsystem är Windows 7 64 bitars. Tacksam för förslag. Edited August 31, 2010 by nasarf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (se skärmdumpen alltså) Vilken skärmdump?... Prova ladda upp igen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasarf Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Sådär! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Har du installerat Flash Player för Internet Explorer? Använder du Internet Explorer 32 bit eller 64 bit? För IE 64 bit finns ingen Flash Player. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Försökte hitta sidan via IE8 (32bit) här och det ser ut som just den spalten ska innehålla två stora reklamrutor med Flash animering. När jag gjorde likadant med Comodo Dragon så syntes ingen alls men har säkert med inställningarna & göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Det skall vara en YouTube-video i artikeln: Utan Flash Player, eller utan JavaScript, ingen video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts