Gå till innehåll

Visa ditt skrivbord


Recommended Posts

  • Svar 418
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Gillar Windows 7 som det är inga moddningar bara ett enkelt wallpaper, ändrat färgen och så får man Windows 7 som man själv vill att skall se ut.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postad (redigerade)

Det temat var bara nåt tillfälligt jag provade och nu till något ovanligt ni vet den gula bakgrundsbilden i Windows 8.1 här helt nåt annat. Fann den för ett tag sedan och den heter Windows 8.1 Official Wallpaper.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Här har ni mitt Skrivbord från windows 10 Build 10049. Kör på en 4k skärm. Har pimpat med en program svit från stardock. Bakgrunden är en animerad bak grund som jag använder med Deskscapes är rinnande vatten, blomor som svajar svagt, samt fjärliar som flyger runt. Har ca 100 olika animerade bakgrinder som byts varje dag. Startmenyn är Start 10. till höger använder jag "Fences" Längst upp använder jag Objektdock.

Redigerad av Beldia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Snyggt har tyvärr inget att visa för tillfället på AoW och skrivbordstråden hade en drös fina wallpapers men dessa är borta får ladda hem på nytt. Är det nån här som är bra på att hitta teman till Windows 8.1.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt har tyvärr inget att visa för tillfället på AoW och skrivbordstråden hade en drös fina wallpapers men dessa är borta får ladda hem på nytt. Är det nån här som är bra på att hitta teman till Windows 8.1.

 

//DAson

 

 

Prova Deskscapes från stardock.

Man får prova den 30 dagar gratis.

Riktigt trevligt med animerade bakgrunder.

Det har flerskärm support så du kan ha olika på dina skärmar.

Har många bakgrunder om du vill ha

Redigerad av Beldia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset men jag håller mig till vanliga teman som inte har animerade bakgrunder kan ju prova på en annan dator som jag inte använder så ofta. I temat som jag har nu kan man ha StartIsBack och ett Skin ingår till det temat men avstår, vill inte modifiera Windows 8.1 för mycket.

 

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...