Gå till innehåll

Visa ditt skrivbord


Recommended Posts

  • Svar 418
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Jag kör Win7 Pro x86 Sve och har nu ett ovanligt tema som jag måste bara visa men som jag fann av en slump på nätet o letade efter om nån gjorde Windows 8 teman och fann windows8transformation. Bilden som ni ser är en av 10 olika wallpapers i temat. Detta kräver ingen theme patcher för att funka det är bara att klicka på temafilen så installeras den automatiskt.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hoppas att detta duger jag kör Windows XP Home Edition SP3 och temat eller rättare sagt ett Transformationpacks. Har installerat 7 Transformation 5 och ser ut som vanligt inga konstigheter där inte.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Efter en lång tids bortvaro så fick jag nog av klientelet som befolkar den fria mjukvaran,

de som tycker om öppen mjukvara har jag inga trubbel med..... ;)

Vidrigt helt enkelt..... :unsure:

Jag skippade min SSD-disk och tog fram orginaldisken med Windows.

Efter ett mödosamt städande av allt "crap" som Samsung tillhandahåller så har jag en "rock solid" installation med det jag tycker om..... :rolleyes:

Helt nöjd med Bings bästa wallpapers.

39q89l.jpg

Eftersom jag nu är en "meckare" så var är Windows 8 ??...... B)

Redigerad av plun
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Ser stiligt ut Manneman. Utan att dra igång någon lång diskussion här, kan du bara beskriva lite hur bra det fungerar som OS för vanlig arbetsdator med mus och tangentbord?

EDIT: Eller det är bara en bakgrundsbild? :)

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som i Tablet UI i Windows 8 så kan man använda vanlig mus för att använda genvägarna... även om det inte är lika coolt. Det är Rainmeter med Omnimo som jag sen har moddat själv. Håller på för fullt, på bilden är det bara påbörjat.

Uppdaterad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

@JoWa Kan bara tänka mig Mac... har inte sett den innan... :mellow:

Ser makalöst bra ut man blir ju så sugen på snart starta igång en installation men det är ju samtidigt inte så långt bort tills den första Betan ska plockas :) ....

Får man fråga vilket bygge bilden är tagen ifrån ?

Det är Windows 7... kör Omnimo med ett egentillverkat Windows 8 Tablet UI utseende. Det är dock baserat på de skärmbilder som cirkulerar på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Windows 7... kör Omnimo med ett egentillverkat Windows 8 Tablet UI utseende. Det är dock baserat på de skärmbilder som cirkulerar på nätet.

Ser verkligen lovande ut på skrivbordsbilden :) Roligt att vi har en duktig moddare här.

Rätt gissat, används i Lejonet.

Såg tyvär inte din första länk - webbläsaren nådde inte ända fram men det var desto mer häpnadsväckande & läsa artiklen på Wikipedia.

:blink: Omkring 1 Miljon sålda exemplar bara under första dagen, en otrolig färsäljningssiffra.

Kanske hade många förbeställda ordrar som väntade. Många som ville uppgradera :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...