Gå till innehåll

Spotify


CGD

Recommended Posts

Spotify på vår bärbara Vista dator har börjat krångla. Tidigare kunde man trycka på listen nere i systemfältet och Spotify blev då minimerat eller maximerat. Det går inte längre men fungera med andra program. Vidare så har Spotify börjat krångla med låtbyte. Oftast så byts inte till ny låt.

Var kan vara fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify minimeras inte för mig heller när jag klickar på det i aktivitetsfältet (Windows 7) om flera har det så kanske det är "by design" ^^

Att den inte byter till nästa låt, anslutningsproblem? har du importerat lokalt lagrad musik (som kanske flyttats) i spotify?

Stoppet i uppspelningen verkar vara ett designproblem som flera upplevt --> http://getsatisfacti...=widget_spotify

Minimeringsproblemet --> http://getsatisfaction.com/spotify/topics/minimize_spotify

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teodor! Vi har en gratis Spotify och kan lyssna hela dygnet runt. De som idag installerar gratis Spotify får ju ett begränsat antal lyssningstimmar. Så vad händer om vi installerar om?

si3rra! Har läst på länkarna och fått Spotify att fungera rätt bra igen. Tack för dem.

Redigerad av CGD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teodor! Vi har en gratis Spotify och kan lyssna hela dygnet runt. De som idag installerar gratis Spotify får ju ett begränsat antal lyssningstimmar. Så vad händer om vi installerar om?

si3rra! Har läst på länkarna och fått Spotify att fungera rätt bra igen. Tack för dem.

Hur?, jag har också minimeringsproblemet men kan inte hitta någon lösning på det just nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som har hänt för jag får inte mitt Spotify Open att funka som vanligt. Den bryter när en låt har spelat klart den går inte till nästa låt! Bifogar en bild på versionen av Spotify så kan ni kolla om den version jag har stämmer med er version av Spotify.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar spela blandad musik det jag lyssnar mest på bl.a. olika versioner av Jarre´s Oxygene i olika cover versioner. Funkade bra förut innan den nya versionen kom som ställde till med låtbytet!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar från ett sökresultat så spelas bara låten du valt upp, om du spelar från en spelningslista så spelas nästa i listan upp.

(så är det hos mig)

Och vad jag kan förstå så är det "by design"

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/playback_halting_after_every_song#reply_3319564

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag spelar en låt men den har bytt oavsett blandade låt-titlar. nu gick jag till ett helt album så får vi se om det funkar som skall göra!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo det gör jag ett exempel Oxygene och får en massa olika versioner av låt-titeln. Men jag vet inte vad som hänt för det funkar inte o spela albumet The All Time Greatest Synthesizer Hits Now And Forever! Skapade en spellista av albumet och då gick den över till nästa låt!

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många som sökte en låt spelade den sedan lät de bara Spotify gå utan att lyssna. (Hur de vet det vet jag ej)Därför kom nyordningen att om man söker något så spelas bara en låt upp.

Så pröva detta om du inte redan gjort det. När du, exempelvis, sökt albumet The All Time Greatest Synthesizer Hits Now And Forever så klickar du på albumet längst ute till höger i listan. Ett nytt fönster med just det albumet kommer då upp och där spelas låtarna en efter en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...