putte57 Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Windows hjälp och support poppar up hela tiden när jag surfar och när jag skriver något på internet. Någon som vet vad det är för fel eller hur f*n jag får bort de? Blir galen när man blir avbruten varannan minut!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Hej, kan du förklara lite mera i detalj vad som sker och vilken webbläsare det handlar om? Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putte57 Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Jag använder Explorer och det händer så fort jag markerar i en ruta för att kunna skriva. Då kommer windows hjälp och support upp och ger mig tips om hur jag kan förbättra olika saker. Jag klickar ner rutan och nästa gång jag markerar en ruta för att skriva något så kommer det upp igen.! Jag har kollat på andra forum och många frågar om F1-knappen har fastnat lr dyl. Men tangentbordet är nytt så inga knappar är tröga lr sitter fast. Går det på något vis att avinstallera hjälp och supporten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Hej, då antar ja att du inaktiverat dina söktillägg osv? Har du prövat att återställa Internet Explorer? http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows-vista/Reset-Internet-Explorer-8-settings Kan vara värt ett försök. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Funkar det inte med återställningen av Internet Explorer kan du sätta Hjälp och Support på manuellt. Det gör du under "Tjänster" på Administrativa verktyg. Själv har jag det så, eftersom jag aldrig använder mig av den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Flyttar tråden till en lämpligare kategori. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putte57 Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Tack för tipsen! Jag har återställt explorer och än så länge har jag inte sett något popup!! Tackar, tackar!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts