Gå till innehåll

Låser sig


BODHOLM

Recommended Posts

Nu så har Du inte skrivit vad Du har för dator och vilket operativsystem som används! När började datorn krångla? Vilket operativsystem används? Har Du kört CCleaner för att eventuellt rensa bort skräp? Det sistnämda kan vara en fördel på många sätt & vis.

Har Du inte CCleaner, så finns den att ladda ner på nedanstående länk!

http://www.piriform.com/ccleaner/download

Testa och se om det hjälper dig, annars skriv tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du rensat datorn på damm under de här åren?

Nu så låser sig datan ofta så jag får logga ut och in hela tiden.
Vad menar du med att den låser sig eftersom du kan logga ut? Ofta menar man att man inte kan göra något med musen och tangentbordet, men det kan ju inte gälla i det här fallet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo när jag går in på internet på en sida och sen ska gå ut med det röda krysset då händer inget när jag gör de

eller jag är inne på msn och ska gå ur med krysset eller minimera det händer inget.Start knappen fungerar däremot så jag kan logga ut. Loggar jag då ut och sen går in igen så fungerar det ett tag sen är det samma igen.

Fick tagit bort damm för ungefär ett halvår sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så Internet Explorer och MSN fungerar bra och helt normalt fram tills att du vill stänga av dem eller minimera dem. Hur går det om du stänger av via Arkiv-menyn?

Fungerar annat, t ex Alt-Tab för att växla program eller starta andra program från startmenyn, efter att du misslyckats stänga av IE?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen nu fungerar det inte igen, Ja allt fungerar bra tills jag ska minimer eller gå ur med röda krysset men det är inte varje gång

det händer. Arkiv kommer jag inte i heller åt händer inget när jag trycker där det enda som fungerar är startknappen där jag kan logga ut eller stänga av kan också välja annat program men det lägger sig också bara på skärmen så jag inte kan använda det.

Alt tab fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...