Cacke Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Hej! Är det internet eller något annat som är orsaken till att varje gång jag tittar på en film som streamas till mig från Voddler så avbryts filmen mitt i och så får jag rösta på filmen hur bra den är alltså ge betyg precis som att jag skulle ha sett hela filmen. När jag startar om en film så kan man välja mellan att börja om eller resume men den börjar nästan i början ändå. Så tråkigt. Kan jag göra något för att få bättre standard på min film visning? Har BBB upp till 100 mbit i lägenhet med nätverksslad i väggen utan modem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Lär inte ha med din uppkoppling att göra så det är nog så enkelt som att Voddler suger. Gå gärna in på deras supportforum (eller vad man ska kalla det där getsatisfaction skräpet) och påpeka problemet och se om de bryr sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts