gurksnutten Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Jag undrar hur man tar bort en del alternativ från menyn när man högerklickar på en fil med musen? jag har en lång lista och det är irriterande när man bara använder 2-3st av dom. Är det någon som vet hur man gör, eller kan tipsa om program som gör det , så vore jag väldigt tacksam. MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Hej! Jag har bara lagt till rader, men det finns mycket om detta på webben: http://www.google.se/search?hl=sv&q=%2...kning&meta= Hoppas att du hittar något matnyttigt där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 En del högerklicksmenyer går att styra från programmet. Winamp /Preferences Avmarkera. Show Winamp in folder context menus in Windows Explorer. ---------------------------------- Winrar Settings/integration......Interface. Avmarkera där med. Mediaplayern visar bara meny när man rör en sådan fil och de e ju bra. Borde va så på alla program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts