Gå till innehåll

Windows Media Player 11


rizzla

Recommended Posts

Hej! Egentligen kör jag mest windows 7 men,men jag har kvar W. Vistan på en partion och ibland så använder jag den av diverse anledningar men har problem med windows media player 11 där....Vid varje uppstart så påstår den att playern anvvänder föråldrade drivrutiner....hur ska man kunna åtgärda detta när a) alla uppdateringar redan är de senaste B)B) man kan inte avinstallera eländet och c) man kan inte ladda ned och nyinstallera programmet eftersom det enda som händer är att man får beskedet att man redan har den senaste programvaran!

Man ska ju kunna aktivera eller avaktivera windowsfuntioner i panelen under program och programfunktioner men jag hittar ingen mediamapp där, sökte igenom alla mapparna men hittade ingen windows mediaplayer mapp där iheller...tanken var att jag skulle byta mediaspelaren om jag kunde avaktivera den eftersom den inte går att avinstallera. Någon som har en ide om hur man fixar detta här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...