Gå till innehåll

Internet Explorer 9 [beta 1]


si3rra

Recommended Posts

Såg ju bra ut, men jag vill också ha favoriterna till vänster, eftersom jag är högerhänt. Installerade IE9 i på en virtuell Win7Ultimate. Nåja, det mesta fanns ju kvar bakom kulisserna, vad beträffar inställningar mm. Men att dom härmat Google Chrome är ju uppenbart. Man bara undrar varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

men själva skriv knappen Favoriter finns inte på IE9,

därför undrar jag vart exakt hittar man Lägg till i fältet Favoriter kanppen ?

Titta till höger , stjärna, lägg till i fältet favoriter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog hem IE9 Betan och installerade det och efter omstart så startade jag IE9 wow tänkte jag tills det dök upp Internet Explorer har slutat fungera stup i kvarten så fort man stängde den ena efter den andra dialogrutan dök nya upp hela tiden. För att få bukt problemet körde jag systemåterställning till en viss punkt. Och nu tillbka till IE8 igen. Jag törs inte testa den igen!

//DAson

Samma här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ställde en fråga, men fick inget svar! Men som sagt det är ju Beta o då kan det va instabilt och kraschar om man har otur. Kanske ni har hört att då samtidigt som Windows 7 SP1 släpps så släpps IE9 samtidigt har jag läst på hemsidan idg.se förra veckan. Windows SP1 kommer att krävas för att kunna installera IE9.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Provade IE9 ett par dagar men återgick till 8. En sak jag retade mig på var att man inte kunde ha favoriter på vänster sida om man inte klickade dit dom från höger. Allt som satt på höger sida borde gå att få på vänster, har då inte hittat i 9:an att man kan göra det.

En bra sak var att man kan dra en flik och få den som en egen sida, en sak jag saknat i 8:a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...