Gå till innehåll

Senaste beta-versionerna


Jörgen S

Betaversionerna av Windows 7 SP1 och Internet Explorer 9  

5 medlemmar har röstat

  1. 1. Funkar beta-verionerna tillfredsställande?

    • Ja, vem kunde tro att de bara e beta-verioner.
    • Nej, fy f-n vilka buggiga beta-verioner. Vänta på de stabila.


Recommended Posts

Betaversionerna av Windows 7 (64-bit) ServicePack 1 och Internet Explorer 9.

Har någon laddat ner och installerat någon av dessa (eller bägge) beta-verionerna?

Om så, hur har det fungerat? Tillfredsställande? Eller fullt me buggar?

Har laddat ner bägge men inte installerat någon av dem ännu, vill få lite input först från de som gjort det.

Lev o blomma,

Jörgen

my_japanese_name.bmp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej & Välkommen till forumet!

Har IE9 x64 0 x86 installerade, fungerar hyfsat, så de stannar kvar.

Övrigt finns ett delforum: http://www.alltomwindows.se/forum/index.php/forum/124-allmaenna-diskussioner-om-betaversioner-och-betatestning/

där hittar du en del om åsikter kring IE9 och andra Beta produkter!

Kanske du redan sett det!

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört SP1 beta på alla mina Windows 7-burkar i flera månader utan minsta problem.

Vad gäller IE9 beta så har jag fått den att krascha några gånger, men det var i början. Nu har den fungerat klanderfritt några dagar och några andra större buggar har jag inte märkt med IE9-betan.

Notera att du kan avinstallera både SP1 beta och IE9 beta om du upplever problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Notera att du kan avinstallera både SP1 beta och IE9 beta om du upplever problem.

Att OS rullas tillbaka kan jag gott tänka mig men om man avinstallerar IE9 kommer IE8 automatiskt tillbaka eller blir man utan just IE? Kan man förresten ha IE8 och IE9 sida vid sida och allt efter humör och tid på dygnet välja att jobba än med den ena än med den andra? Och förresten vad händer med SP1 med hänsyn till uppdaterinagr - sker det automatiskt som andra uppdateringar? Och vad är sagt när SP1 går från beta till RTM vad händer då - är det bara att köra på elelr måste man avinstallera för att installera den "riktiga"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...