nissenisse Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Hej, finns det någon hjälpsam själ som skulle kunna tala om för mig hur man installerar två OS. På samma HD.Har en bärbar dator med 40g hd-minne. Befintligt OS är XP-home. Vill få in XP-pro (eng ver). För att bekanta mig och lära mig mer om XP-pro. Den säger att jag tar bort det OS som finns om jag installerar det nya. Men visst måste det gå att ha två bredvid varandra?. Ska jag ändra något i BIOS?,,eller?. Tacksam för hjälp. :roll: . Från nybörjaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Du måste ha två partitioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nologic Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 håller med eller 2 hårddiskar? :roll: ifall något skulle gå åt fanders :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissenisse Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 Okey, tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts