Gå till innehåll

Mick problem!


KingFredde

Recommended Posts

Tja!

Jag har nyligen formaterat om min dator och installerat Ljudkort, nätverkskort osv.

Men jag undrar om jag gjort någon installation fel eller om det är några inställningar som är fel,

För när jag snackar med kompisar i mick i alla möjliga program, så hör dom sig själva, när dom pratar....

och det är inte så att jag har högtalare som dom hör sig själva ifrån.. :blink:

Snälla finns det någon som har haft ett liknande problem eller vet hur man ska lösa detta problem???

Väldigt tacksam för svar! :)

Redigerad av KingFredde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Hej, skulle vilja ha hjälp igen med samma sak som jag skrivit ovan, fixade det förut men fick virus så datorn kraschade, så fick lov att formatera om datorn, ännu en gång..

Det jag kommer ihåg var att jag laddade hem ett program som man kunde ställa in inställningar, har nått minne av att jag ändrade line mic in/out, nått sånt med kommer inte ihåg riktigt.

Och jag kommer inte ihåg var jag hittade det, eller vad det heter.. :blink:

Vet inte om det finns nån inställning som kan fixa detta, inget jag har hittat iaf... (bara den som finns på programmet) Någon som vet hur man kan fixa detta problem??

Snälla hjälp mig någon!

Redigerad av KingFredde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...